برگزاری جشن نیکوکاری و درخت کاری در فریمان

فریمان (پانا) - با حضور امام جمعه ومسئولین شهرستان فریمان همزمان جشن نیکوکاری و روز درخت کاری در دبستان دخترانه تمام تشکیلاتی پروین اعتصامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیکوکاری و درخت کاری در فریمان

جشن نیکوکاری و روز درخت کاری با حضور امام جمعه شهرستان ، معاون فرمانداری شهرستان ،مدیرآموزش و پرورش،ریاست کمیته امداد امام وجمعی از مسئولین وکارشناسان ومدیران مدارس در روز چهارشنبه 15 اسفند در محل دبستان دخترانه تمام تشکیلاتی پروین اعتصامی برگزار شد.

حسین ایزدی امام جمعه فریمان در مراسم جشن نیکوکاری دبستان دخترانه پروین اعتصامی گفت: این سنت حسنه والهی که هم ساله در مدارس شهرستان برگزار می شود یک ثواب و اجر معنوی وبزرگی برای ما وشما دارد که میتوانیم به هم نوع خود کمک کنیم وتا شادمانی را در چهره آنها هم ببینیم و شما دانش آموزان هم باید علاوه بر این روز در تمامی سال به خانواده ها ی نیازمند کمک کنید وبه عنوان یک سفیر معنوی وارزشی در این زمینه به خانواده ها ودیگران نیز اطلاع رسانی نمایید.

در این مراسم مسئولین همچنین بر کاشت یک اصل درخت در مدرسه به مناسبت روز درختکاری و هدایای خود را جهت کمک به دانش آموزان نیازمند به صندوق واریز و دانش آموزان قلک های خود را در اختیار مدرسه قرارداده تا به دانش آموزان کمک شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار