در گفت‌وگو با پانا

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: امیدواریم از طریق سهمیه وزنه‌برداری زنان سهمیه المپیک را افزایش دهیم

تهران (پانا) – دبیر فدراسیون وزنه‌برداری از تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان برای افزایش سهمیه وزنه‌برداری ایران در المپیک 2020 خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: امیدواریم از طریق سهمیه وزنه‌برداری زنان سهمیه المپیک را افزایش دهیم

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره آخرین وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری گفت: پس از رقابت‌های بین‌المللی جام فجر، اسامی ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام و بلافاصله برای حضور در این مسابقات اردوی تیم ملی آغاز شد و تا 28 اسفند هم ادامه خواهد داشت. بعد از چند روز حضور در اردو، وزنه‌برداران استراحت می‌کنند و دوباره از چهارم فروردین به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.

وی در مورد بازگشت سعید علی حسینی به اردوی تیم ملی گفت: نام علی حسینی در ترکیب تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارد و روز گذشته هم به اردوی تیم ملی اضافه شد، البته من از وضعیت رکوردی او بی‌اطلاع هستم.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد وضعیت سهراب مرادی گفت: متأسفانه سهراب از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شد و بلافاصله در مورد وضعیت او کمیسیون پزشکی برگزار شد و متخصصان امر هم او را معاینه کردند، اما هنوز در مورد او تصمیم‌گیری نشده است. وضعیت سهراب برای ما خیلی مهم است چرا که او امید اول وزنه‌برداری ایران در المپیک توکیو است و به طور حتم یکی از مدال‌آوران ما خواهد بود و به همین خاطر فکر می‌کنم تا چند روز آینده وضعیت او برای ادامه روند درمان مشخص خواهد شد.

بیرانوند در مورد افزایش سهمیه وزنه‌برداری در المپیک توکیو اظهار کرد: در جریان رقابت‌های جام فجر، از سوی داورزنی مذاکراتی برای افزایش سهمیه وزنه‌برداری در المپیک توکیو با استفاده از سهمیه بانوان صورت گرفت اما این کار خیلی سختی است، هر چند که مسئولان در تلاش و رایزنی هستند اما همانطور که گفتم متقاعد کردن آنها کار سختی است و من هم اطلاعی ندارم که این تلاش‌ها و رایزنی‌ها به کجا رسید و نتیجه آن چه شد.

وی تاکید کرد: اما امیدوارم که بتوانیم از طریق سهمیه بانوان، سهمیه آقایان را افزایش دهیم، وزنه‌برداری همیشه در المپیک‌ها مدال‌آور بوده و در المپیک توکیو هم می‌تواند یکی از امیدهای اصلی مدال‌آور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار