معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:

تمرکز بر فعالیت های گروهی در سازمان دانش آموزی خوزستان شایسته تقدیر است 

آبادان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت :تمرکز بر فعالیت های گروهی در سازمان دانش آموزی خوزستان شایسته تقدیر است .

کد مطلب: ۸۹۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز بر فعالیت های گروهی در سازمان دانش آموزی خوزستان شایسته تقدیر است 

جمشید کمایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه نشست قطبی نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی در آبادان با بیان اینکه جمع منتخبی از دانش آموزان که نمایندگان مجلس دانش آموزی استان های همجوار استان خوزستان هستند وامروز به منظور همفکری دور هم جمع شده اند ؛ گفت : در بخش نقد و بررسی کتب درسی نمایندگان دانش آموزان به صورت دقیق و ظریف به نکات خیلی خوبی اشاره میکردند که به هرحال دغدغه ی ما نیز در تالیف کتب درسی هست امیدوار هستیم که این نشست ها با همین موضوعات ویژه و خاصی که در حال طراحی توسط سازمان دانش آموزی است ادامه پیدا کند.
وی یکی از اهداف سند تحول بنیادین را افزایش فعالیت های گروهی و تیمی دانست و افزود : اکنون اقدامات بسیار خوبی در این بخش صورت گرفته ، به ویژه که سازمان دانش آموزی استان خوزستان به صورت جدی در حال پیگیری این اقدامات،در حوزه های مختلف مانند فعالیت های تیمی و گروهی است .
کمایی تجمعات گروهی و عمومی سازمان دانش آموزی در قالب مانورها که عمدتا مبتنی بر کار تیمی و جمعی هستند را مهم ارزیابی و تصریح کرد : ایجاد مهارت در دانش آموزان موضوع مهمی است به نوبه خود از سازمان دانش آموزی خوزستان سپاسگزارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار