مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

برقی‌سازی راه آهن گرگان به مشهد در دستور کار است

ساری (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه برنامه توسعه و اتصال راه آهن گرگان به مشهد به صورت برقی در دستور کار است، از اعلام آمادگی آستان قدس در این مورد خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برقی‌سازی راه آهن گرگان به مشهد در دستور کار است

سید محمد نظری امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به دستور استاندار مازندران در خصوص طرح «مازندران پاک» بر ضرورت نهادینه‌سازی این فرهنگ مازندران در میان تمامی خانواده‌ها تأکید کرد.

او اعلام کرد که در حوزه‌ی بازافرینی شهری، بافت‌های فرسوده تسهیلات 9 درصدی به میزان 40 میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

نظری گفت: «خانه بهداشت پارک معلولین و پارک‌محله در بافت فرسوده شهرها در دست اجراست.»

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران پاکسازی و حفظ مراقبت از نهال و درختان حریم راه ها و اهتمام ویژه در منظر آرایی راه های استان جز سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی برشمرد و تأکید کرد که باید در سراسر استان اجرا و عملیاتی شود.

نظری ضمن اشاره به قراردادی که بین دولت روسیه و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است، خبر داد: «عملیات اجرایی برقی کردن راه آهن اینچه برون به تهران سال 98 آغاز خواهد شد.»

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران همچنین با بیان اینکه برنامه توسعه و اتصال راه آهن گرگان به مشهد به صورت برقی در دستور کار است، از اعلام آمادگی آستان قدس در این مورد خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار