مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد: کسب مقام نخست سوپر تیم رباتیک توسط دانش آموزان مرکز استعدادهای درخشان علامه حلی ملارد

ملارد (پانا) - مقام نخست سوپر تیم Technical Challenge از آن تیم Secure Fish Farm از آموزشگاه علامه حلی ملارد در لیگ ربات های نمایشی مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد: کسب مقام نخست سوپر تیم رباتیک توسط دانش آموزان  مرکز استعدادهای درخشان علامه حلی ملارد

طیب رضایی فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن اعلام این خبر و تبریک کسب این رتبه با ارزش به دانش آموزان و مربیان مرکز استعدادهای درخشان علامه حلی ملارد بیان کرد: مرکز علامه حلی با 4 تیم شرکت کننده در مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی ایران در قسمت دانش آموزی شرکت داشت که تیم های برتر به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

او خاطر نشان کرد: تیم Secure Fish Farm متشکل از دانش آموزان حسین اکبری، بهمن حاجی عسگری، محمد رضا مروتی و امیر حسین اسماعیلی در رقابت فنی لیگ "خلاقیت با موضوع بحران آب" خوش درخشیدند و موفق به کسب مقام نخست درTechnical Challenge شدند وگواهی نامه بهترین طرح با قابلیت تجاری سازی را دریافت نمود.

لازم به ذکر است تیم Helli Malard Primary C متشکل از دانش آموزان سال هفتم مرکز استعدادهای درخشان علامه حلی ملارد، نیما تجری، سید حسین صاحبی، محراب نجاتی و امیر حسن نصیری در لیگ ماموریت غیر ممکن زیر ۱۴ سال با اختلاف اندکی در رتبه چهارم قرار گرفتند و عنوان ارزشمند بهترین تیم فنی مسابقات در لیگ خود را از آن خود کرد.

این تیم (با توجه به اختلاف امتیاز اندک) کیفیت حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی را دارند و برای دریافت مجوز حضور، کمیته فنی ایران در حال رایزنی با فدراسیون جهانی می باشد.

رضایی فر در ادامه افزود: همچنین تیم Helli Malard Milamid متشکل از دانش آموزان امید جاوند و میلاد سالاری پور علیرغم عدم حضور در روز اصلی مسابقات در غرفه خود، موفق به کسب عنوان بسیار ارزشمند بهترین تیم فنی لیگ "ربات های نمایشی با موضوع آزاد" در رده دانش آموزی گردید.

طرح ایشان طراحی و ساخت ارزان قیمت ربات الهام گرفته شده از مریخ نوردهای ناسا با قابلیت پیمایش سطوح ناهموار بوده است. همچنین این تیم در نمایشگاه هفته گذشته تحت عنوان سرآمدان صنعت خوش درخشیده و از جانب داوران جهت دریافت حمایت مادی به منظور تکمیل طرح معرفی شده‌‌اند. به گفته داوران طرح ایشان بعد از تکمیل، ظرفیت بسیار بالایی جهت موفقیت در مسابقات جهانی خواهد داشت.

تیم Robo Galaxy of Helli نیز متشکل از دانش آموزان اشکان کاظمی بیاتی، سپهر رزاقی، مصطفی میردهقان اشکذری و طاها مقصودی فرد در لیگ " مأموریت غیر ممکن زیر ۱۹ سال" با درخشش در روزهای آغازین به دور نهایی راه یافتند که در این دور با توجه به سناریوی بسیار سخت تعریف شده و رقابت با دانش آموزان دوره دوم متوسطه موفق به کسب امتیازات لازم نشدند.

/ خبرنگار: فاطمه رضایی مدنی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار