۱۴ مقام برتر جشنواره قطب ۳ قرآن، عترت و نماز به دانش آموزان متوسطه اول و دوم (پسر) شهرستان امیدیه رسید

امیدیه(پانا)- در شانزدهمین دوره مسابقات قطب ۳ قرآن، عترت و نماز دانش آموزان متوسطه اول و دوم(پسر) شهرستان امیدیه ۱۴ مقام برتر را در استان کسب کردند.

کد مطلب: ۸۹۹۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۴ مقام برتر جشنواره قطب ۳ قرآن، عترت و نماز به دانش آموزان متوسطه اول  و دوم (پسر)  شهرستان امیدیه رسید

مدیر آموزش وپرورش شهرستان امیدیه از کسب ۱۴رتبه برتر دانش آموزان در مسابقات قران،عترت ونماز در مرحله قطب۳ استانی به میزبانی شهرستان بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

احمدرضا کرائی با اعلام این خبر افزود: این موفقیت قرآنی حاصل زحمات دانش آموزان، معاونت پرورشی وتربیت بدنی ، کارشناسان حوزه پرورشی وکارشناس پرتلاش قرآن وعترت ،سرگروه پرورشی ، مدیریت دارالقرآن ،معاونین و مربیان پرورشی می باشدو امیدواریم توانسته باشیم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی گامهای موثری برداشته باشیم.

کرائی در ادامه افزود: در این مسابقات دانش آموزان پسر شهرستان با کسب ۷مقام اول،۴مقام دوم و ۳مقام سوم در مجموع ۱۴ مقام، کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند که رشد بسیار خوبی به نسبت سالهای گذشته دست یافته و عرصه جدیدی را بنام خود ثبت کردند.وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقا بینش قرآنی دانش آموزان و فرهنگیان عنوان کرد وگفت علاوه بر توجه مسابقات قرآنی به صورت جدی نسبت به بسط معارف قرآنی در بین دانش آموزان در مدارس اقدام کرده ایم.

گفتنی است دراین جشنواره قطب ۳ ،۱۳شهرستان در ۱۰ رشته به میزبانی شهرستان بندر امام خمینی(ره) شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار