کارگاه فرقه شناسی در خوسف برگزار شد

خوسف (پانا) - کارگاه فرقه شناسی و مدعیان دروغین مهدویت در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه فرقه  شناسی در خوسف برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین حامد مقری امام جمعه موقت خوسف در جمع طلاب ، اساتید و مربیان طرح صالحین شهرستان خوسف در مدرسه علمیه با بیان اینکه منجی خواهی یک اصل مشترک در بین تمام ادیان الهی و غیر الهی است و اختصاص به تشیع ندارد ، گفت: امروز دنیا به سمت منجی خواهی پیش می رود و آمارهای موسسات پژوهشی بین المللی از جمله موسسه PEW کاملاً این موضوع را نشان می دهد.


حجت الاسلام والمسلمین حامد مقری افزود : تشنه شدن جامعه برای پذیرش مهدی موعود (عج) مقدمه ظهور مبارک ایشان است اما اگر مردم نسبت به امام خود معرفت پیدا نکنند در معرض آسیب های مدعیان دروغین قرار می گیرند.


وی با اشاره به کلید واژه ها ، مثال های عینی و پخش عکس ها و فیلم هایی از مدعیان دروغین مهدویت افزود: مدعیان دروغین از زمان غیبت صغری تاکنون بوده اند و تعدادشان نیز کم نیست و افرادی مثل احمد قادیانی ، علی محمد باب ، مهدی سودانی ، احمد اسماعیل بصری و... از این دسته اند که خواب ، استخاره و برخی روایات ضعیف و بدون سند ، از دستاویزهای همیشگی این مدعیان دروغین می باشد.


در این کارگاه کلیپ ها و عکس هایی از مدعیان دروغین که ادعای امام زمانی ، همسر امام زمانی ، پیامبری و خدایی می کردند ، پخش شد. خبرنگار: مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار