برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - مراسم جشن نیکوکاری با حضور رئیس و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ، مسئولین کمیته امداد ری و شهردار ناحیه 4 منطقه 20 به صورت پایلوت در مدرسه شهید مرادی 2 برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۹۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس ناحیه یک شهرری

در این مراسم نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری خطاب به دانش‌آموزان گفت: هر قدم خیری که با نیت خدایی برداشته شود در پیشگاه الهی ثبت و ضبط می‌شود و برای کسانی که در راه خدا انفاق کنند اجر و پاسخ مضاعفی از سوی خداوند وعده داده شده است که همین وعده برای خیرین کفایت می‌کند.

نصیری ادامه داد: کمک به دیگران خصوصاً محرومان و نیازمندان از ارزشهای گرانقدر اسلامی است و ریشه در فرهنگ این سرزمین دارد که بارها مردم نوعدوست و نیکوکارمان، همچنین دانش‌آموزان عزیزمان در این عرصه پیشگام بوده و با کمک به همنوعان این سنت و روش زندگانی ائمه اطهار (س) را همواره زنده نگه می دارند.

او با بیان اینکه بحث نیکوکاری و احسان به عنوان یکی از ابعاد خلقت انسان موجب تحصیل بسیاری از کمالات و فرائض اخلاقی می‌شود، افزود: نیازمندان امکان تحقق توفیق الهی را برای خیرین فراهم می‌کنند.

قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز هدف از این جشن را مشارکت دادن گروه های مختلف جامعه در جشن، اشاعه فرهنگ نوع دوستی، ترویج سنت حسنه انفاق، رفع نیاز همه افراد تحت حمایت با مشارکت و توسعه بخش مردمی اعلام کرد و گفت: پاکت‌های مخصوص این جشن هفته گذشته در مدارس توزیع شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار