با حضور وزیر آموزش و پرورش

نرم افزار تلفن همراه «صبحگاه» مدارس در قم رونمایی شد

قم(پانا)- طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش از نرم‌افزار تلفن همراه صبحگاه، برنامه جامع و کامل برای اجرای مراسم آغازین صبحگاهی مدارس رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۹۹۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نرم افزار تلفن همراه «صبحگاه» مدارس در قم  رونمایی شد

در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان استان قم که شامگاه پنج‌شنبه در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، بهرام سرمست استاندار قم، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از نرم‌افزار صبحگاه مدارس رونمایی شد.
نرم‌افزار تلفن همراه «صبحگاه» ویژه مربیان و معاونان پرورشی مدارس، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم و مؤسسه فرهنگی یاسین و با استفاده از تجارب معاونان و مربیان پرورشی ادارات و مدارس قم و همچنین استفاده از منابع موجود در وزارت آموزش و پرورش، تولید شده است.
به گفته حجت‌الاسلام تقیان معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی یاسین، این نرم‌افزار با عنایت به چشم انداز سند تحول بنیادین و اهمیت جایگاه مراسم آغازین و با استفاده از تکنولوژی روز و آسان در قالب قلم هوشمند و نرم‌افزار تلفن همراه ارائه شده است.
وی افزود: مدیریت صحیح و هوشمند مراسم، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود مدرسه به ویژه نیروی انسانی و توان دانش‌آموزان و استفاده از امکانات علم و فن‌آوری روز و ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب و پربار می‌تواند روزی بسیار مفرح، شاد و هدفمند را برای فضای آموزشی فراهم کند.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار