سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

رقابت 3 هزار سمنانی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور

سمنان (پانا) - سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در استان سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 3 هزار سمنانی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور

علی منصفی راد، افزود: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۷ اسفند توسط جهاددانشگاهی استان سمنان در سه حوزه امتحانی گرمسار، سمنان و شاهرود برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دو هزار و 950 نفر در این آزمون به رقابت می پردازند، از این تعداد، یک هزار و 129 نفر خانم، و یک هزار و 821 نفر نیز آقایان می باشند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه امتحانی سمنان، تعداد یک هزار و 172 نفر، شامل 716 آقا و 456 خانم، در حوزه امتحانی شاهرود، یک هزار و 340 نفر شامل 861 نفر آقا و 479 نفر خانم، و حوزه امتحانی گرمسار تعداد 438 نفر شامل 244 نفر آقا و 194 نفر خانم، جمعاً تعداد دو هزار و 950 نفر در کل استان به رقابت می پردازند.

منصفی راد تصریح کرد: ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در حوزه سمنان در دانشگاه سمنان، حوزه شاهرود در دانشگاه صنعتی شاهرود و همچنین حوزه گرمسار در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: فرآیند آزمون از ساعت ۸ و نیم صبح آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان باید ساعت ۸ و نیم در حوزه‌ها حضور داشته باشند و دفترچه‌ها از ساعت ۹ صبح توزیع می‌شود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: داوطلبان از روز ۱۳ اسفند می‌توانند با ورود به سایت، کارت‌های ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند و اگر فردی به هر دلیلی مشکلی در کارت داشته باشد در سایت، آدرس باجه‌های رفع نقص سراسر کشور اعلام می‌شود و از روز ۱۴ اسفند می‌توانند با مراجعه به باجه‌های اعلام شده اقدام به رفع نقص کارت خود کنند.

وی اظهار داشت: این آزمون در کل استان‌های کشور و در بیش از ۲۰۰ شعبه برگزار می‌شود و مسئولیت اجرایی برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور نیز با جهاددانشگاهی است و در استان سمنان نیز توسط جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار