معاون اقتصادی استاندار سمنان:

بانک‌ها تا پایان سال به سقف تعهدات خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند

رشد ۸ درصدی پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان

سمنان (پانا) - معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: مساعدت و همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات می‌تواند ضمن جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، در بهبود اشتغال موجود نیز مؤثر باشد.

کد مطلب: ۸۹۹۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بانک‌ها تا پایان سال به سقف تعهدات خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در یک‌صد و سی و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تعهد اشتغال برخی دستگاه‌های اجرایی بسیار مطلوب و حتی فراتر از آن نیز عمل کردند و در این میان برخی دستگاه‌های اجرایی کمترین درصد تحقق تعهد ایجاد اشتغال رادارند که می‌بایست تا پایان سال جاری نسبت به تعهد خود پابرجا باشند.

وی ضمن بیان اینکه پرداخت تسهیلات رونق تولید در بانک‌های عامل استان نسبت به جلسه قبلی هشت درصد رشد داشت، افزود: مساعدت و همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات می‌تواند ضمن جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در بهبود اشتغال موجود نیز مؤثر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در راستای رفع موانع تولید در استان سمنان خوب اما ناکافی است، اضافه کرد: به منظور حل مشکلات موجود ضمن رعایت پرداخت سررسید تسهیلات از سوی واحدها بانک‌ها نیز تا پایان سال نسبت به رسیدن سقف تعهدات خود تلاش کنند.

عسگری بابیان اینکه ایجاد اشتغال نیازمند همراهی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نهادها است، تصریح کرد: تمرکز جمعیتی در مناطق شهری از سایر نقاط بیشتر بوده و لازم است تا شهرداری‌های استان سمنان نسبت به تحقق تعهد اشتغال خود به صورت جدی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار