معلم خوش ذوق؛

خاطره دبیر زنجانی در نشریه رشد معلم، رتبه دوم کشوری فراخوان خاطرات معلمی را کسب کرد

زنجان (پانا) - چاپ خاطره لیلا مقبولی عضو گروه های آموزشی متوسطه استان و دبیر دبیرستان نمونه دولتی حضرت زهرا(س) با عنوان "من و صابر بال در آوردیم!" را در دوره سی و هفتم رشد معلم اسفند 97 و کسب رتبه دوم کشوری فراخوان خاطرات معلمی را به ایشان و جامعه فرهنگی استان تبریک می گوئیم.

کد مطلب: ۸۹۹۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خاطره دبیر زنجانی در نشریه رشد معلم،  رتبه دوم کشوری فراخوان خاطرات معلمی را کسب کرد

خاطره خانم لیلا مقبولی عضو گروه‌های آموزشی متوسطه استان و دبیر دبیرستان نمونه دولتی حضرت زهرا(س) با عنوان "من و صابر بال در آوردیم!" در دوره سی و هفتم رشد معلم اسفند 97 چاپ گردید و همینطور وی موفق به کسب رتبه دوم کشوری فراخوان خاطرات معلمی شد.

من و صابر بال درآوردیم!

خاطره معلم چراغ راه معلم

صدای بخش کردن کلمه "بابا" از کلاس بگوش می‌رسید، نگاه های متعجب و مشتاقش را در اتاق می‌چرخانید، در حالی که جعبه‌های تغذیه دانش‌آموزان را مرتب می‌کردم، پرسیدم:"چرا به مدرسه نمی‌آیی؟" ... این جمله بخشی از خاطره معلمی‌است که در دومین فراخوان خاطرات معلمی رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

بعضی وقت ها فکر می‌کنم وقتی خداوند کسی رو بعنوان"معلم" بر می‌گزیند، قلبش را سرشار از عشق و محبت بی‌کران می‌کند که مثل آفتاب هر چقدرهم از فضای کلاس دور بشود باز نشانگر زیبایی‌های درس و مدرسه خواهد بود. خاطرات معلم ره توشه‌ای از زحمات چندین ساله معلم است که چراغ راه نمای معلمان جوان می‌تواند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار