آیت‌الله صافی گلپایگانی: باید به گونه‌ای برخورد کنیم که جامعه جهانی نیازمند علم و دانش ما باشد

تهران (پانا) - آیت‌الله صافی گلپایگانی بر حساسیت ویژه به تعلیم و تریت تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله صافی گلپایگانی: باید به گونه‌ای برخورد کنیم که جامعه جهانی نیازمند علم و دانش ما باشد

به گزارش دبیرخانه پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، یکی از مراجع معظم تقلید جهان تشیع گفت: وزارت آموزش و پرورش با همه تلاش‌هایی که در امر تربیت و آموزش جوانان و نوجوان دارد باید نسبت به امر تعلیم و تربیت نگاه جدّی و حساسیت ویژه ای داشته باشد.

آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی ظهر امروز شانزدهم اسفند در دیدار وزیرآموزش و پرورش و هیئت همراه ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این وزارت خانه اظهار کرد: اینکه شخص وزیر درک درستی از مسئله و اهمیت آموزش و پرورش دارد جای بسی خرسندی است ولی این کافی نیست و باید با عمل و تلاش بیشتر در جامعه نمود داشته باشد.‌

وی افزود: اهمیت مسئله آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و بدانید هرچه در این مسیر حرکت و تلاش داشته باشید دنیا و آخرت خود را ساخته‌اید.

این مرجع تقلید جهان تشیع ادامه داد: مسئله علم موضوع مهمی است که باید نسبت به افزایش آن برنامه ریزی کرد. باید به گونه‌ای برخورد کنیم که جامعه جهانی نیازمند علم و دانش ما باشد نه اینکه ما به دنبال دانش آنها باشیم.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بیان داشت: ارزش انسان به علم است و هر چه این علم ارتقا یابد ارزش انسانی بیشتر و پررنگ تر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار