مسابقات هنر های آوایی با حضور گروه های آوایی مدارس آذرشهر برگزار شد

تبریز (پانا) - مسابقات هنرهای آوایی با شرکت ششصد و پنجاه دانش آموز دختر و پسر در تمامی مقاطع تحصیلی در آذرشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۹۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات هنر های آوایی با حضور گروه های آوایی مدارس آذرشهر برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش آذرشهر درحاشیه مسابقات هنرهای آوایی در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: هشت هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی و دو هزاردانش آموز در سطح منطقه در تمامی رشته های مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری شرکت کردند.

محمدرضا خیاط زاده ابا بیان این که از این تعداد، سیصد نفر از دانش آموزان به مرحله استانی مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری راه می یابند، ادامه داد: سال گذشته باحضور گروه های فعال مدارس، آذرشهر موفق به کسب رتبه اول در این مسابقات در بین مناطق نیمه برخوردار شد.

وی افزود: امسال، ششصد و پنجاه دانش آموز دختر و پسر در مسابقات هنر های آوایی در تمامی مقاطع تحصیلی شرکت کرده اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش آذرشهر در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری چیست ؟ گفت: برگزاری مسابقات و رقابت های سالم درحوزه های فرهنگی و هنری با تاثیر گذاری بر روحیه و اعتماد به نفس و شور و نشاط و افزایش معلومات علمی و هنری، باعث افزایش توانایی ها و مهارت ها می شود.

مسئول برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری منطقه آذرشهر نیز در پاسخ به اینکه به نظر شما هدف از شرکت دانش آموزان در مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری چیست؟گفت: هدف از شرکت دانش آموزان در این مسابقات استفاده و به کارگیری تجربیات دیگر گروه ها و آشنایی با این نوع هنرها و ایجاد روحیه تعاون و همکاری درکارها و فعالیت های پرورشی است.

فتحعلی زاده گفت: در پیشبرد اهداف این مسابقات، ساده ترین و مقبول ترین روش، تشویق گروه های فعال و پرتلاش درسطح منطقه است که از سال های بعد این راهکار درمسابقات پررنگ تر خواهد شد.

خبرنگار:حسین دهقانی

عکاس:عیسی فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار