فرماندار لاهیجان از مردم گیلان تشکر کرد

لاهیجان (پانا) -فرماندار شهرستان لاهیجان از حضورگرم و پرشور اقشار مختلف مردم گیلان در مراسم استقبال از رییس جمهوری در لاهیجان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار لاهیجان از مردم گیلان تشکر کرد

سیداسماعیل میرغضنفری ضمن تشکر از مردم قدرشناس گیلان اظهارداشت:گیلانیان روز چهارشنبه به رسم دیرینه مهمان نوازی با شور و هیجان در ورزشگاه تختی لاهیجان حضور یافتند و از دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب و اعضای هیات دولت بطور شایسته رسم میزبانی و مهمان نوازی بجای آوردند.
وی از جانب خود ، امام جمعه، نماینده مردم لاهیجان و مدیران شهرستان از همه کسانی که با استقبال از سخنرانی رییس جمهوری ، وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و دولت برآمده از آرای ملت اعلام و بار دیگر بدخواهان تمامیت ارضی ایران عزیز را نومید کردند ، قدردانی کرد.
فرماندار لاهیجان تصریح کرد:مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان امروز نشان دادند که این وحدت و همدلی در تمامی عرصه ها و در همیشه و همه زمان ها جاری است و ملت ایران، قدرشناس خدمات مدیران ارشد کشور بوده و توجهی به یاوه های بیگانگان و دشمنان این کشور ندارند.
وی همچنین از رسانه های گروهی بخاطر همت و تلاش مستمر و فراگیر در جهت پوشش اخبار هیات دولت ، وزیران و مدیران ارشد که در افتتاح و بازدید از طرح ها در شهرستان ها حضور یافتند سپاسگزاری کرد.
وی یادآورشد:طرح هایی که به برکت حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی در شهرستان لاهیجان و در گیلان افتتاح شد از صدها طرح و پروژه ای است که با همت و دستان توانمند بخش خصوصی و مدیران دولتی در سراسر کشور درحال اجراست .
به گزارش پانا حجت الاسلام حسن روحانی و شماری از اعضای هیأت دولت 15 و 16 اسفند مهمان گیلانی ها هستند.
افتتاح رسمی راه آهن قزوین - رشت ، آغاز عملیات اجرایی تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده منجیل شهرستان رودبار از برنامه های مهم سفر رئیس جمهور بود .
حجت الاسلام حسن روحانی اواخر فروردین ماه 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی به گیلان سفر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار