در آستانه عید باستانی نوروز؛ جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان تفت برگزار شد

تفت (پانا) - "سعید پرویزی" در این مراسم گفت: مردم ایران از دیرباز به نو دوستی و کمک به دیگران زبانزد بوده و درآیات قرآنی و روایات معصومین کمک به هم نوع مکرراً تکرار شده است.

کد مطلب: ۸۹۹۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
در آستانه عید باستانی نوروز؛ جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان تفت برگزار شد

در آستانه عید باستانی نوروز، مراسم نمادین جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت و جمعی از مسئولین و دانش آموزان در مدرسه کاردانش عباس بن علی شهر تفت برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در ادامه افزود: جشن نیکوکاری، جشن مهربانی، همکاری و تعاون و جشن احساس مسئولیت مشترک اجتماعی، پرورش ظرفیت و قابلیت درونی و جشن توجه به مسئولیت‌های اجتماعی همه افراد در جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: وی افزود: جشن نیکوکاری باهدف نهادینه کردن نیکوکاری، ترویج فرهنگ احسان و ایجاد روح همکاری، تعاون، اتحاد و انسجام به‌ویژه در میان دانش آموزان و آینده‌سازان بسیار اهمیت دارد.
پرویزی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه اظهار داشت: نیاز است مردم باهمت بیشتری در این عمل نیکوکارانه شرکت نمایند تا در آستانه سال جدید بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند رفع گردد و بادلی شاد سال جدید را شروع نمایند.
معاون فرماندار همچنین از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در برپایی و اطلاع‌رسانی این جشن در سراسر شهرستان و نیز همکاری فرهنگیان، علما، ائمه جمعه و جماعات و همه‌کسانی که به نحوی در اشاعه این اقدام خداپسندانه همیاری نموده‌اند، تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه این مراسم زنگ جشن نیکوکاری به صدا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار