نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ایران، نقطه ای امن که زبانزد جهان است

بیرجند (پانا ) - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور ایران را به عنوان نقطه ای امن، زبانزد در جهان اعلام کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با اعتماد خاص به مرزبانی، امانت کشور را به شما سپرده اند.

کد مطلب: ۸۹۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ایران، نقطه ای امن که زبانزد جهان است

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور با قدردانی از تلاشهای نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرز گفت: شما با تلاش برای حفظ مرز که ناموس جامعه است بهترین عبادت را انجام می دهید.

آیت ا... عبادی ایران را به عنوان نقطه ای امن، زبانزد در جهان اعلام کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با اعتماد خاص به مرزبانی، امانت کشور را به شما سپرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تامین امنیت تنها به مسئولیت انسانی اشخاص و یا دولت متکی نیست.

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران پیرامون مرزهای خود تهدید نداشته است، گفت: با وجود تمام توطئه های دشمن اما با تلاشهای فراوان مرزبانان، ایرانی امن داریم.

سردار رضایی افزود: در مرز شرقی ایران در هر ۲۴ ساعت به طور میانگین ۳۰ درگیری در خصوص قاچاق مواد مخدر و اشرار است.

وی، مرزبانی را نیروی مسلحی دانست که علاوه بر حفظ مرزها، وظیفه قانونی و دیپلماسی دارد، افزود: برای اولین بار امسال ۵ نشست مختلف در سطح ملی با کشور ترکیه و ۳ نشست با کشور افغانستان برگزار شده است و همچنین در نشست با کشور آذربایجان، علاوه بر تعاملات مرزی، قرار شد در نقطه صفر مرزی بیله سوار مراسم مشترک تحویل سال برگزار شود.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: سعی داریم در حوزه شرق کشور تا انتهای برنامه ششم و تامین اعتبار انسداد مرزی در تمام ارتفاعات و دره ها انجام شود تا کمترین مشکل را در این مناطق داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار