ارومیه با تلاش پاکبان ها همواره پاکیزه ‌ترین شهر ایران است

ارومیه(پانا)-شهردار ارومیه پی گیری مطالبات پاکبان ها شهر را مورد تاکید و آنها را همواره جزو دغدغه های مدیریت شهری ارومیه عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ارومیه با تلاش پاکبان ها همواره پاکیزه ‌ترین شهر ایران است

محمد حضرت پور در مراسم جشن تجلیل از پاکبانان شهرداری ارومیه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و اعضای شورای شهر و پاکبان های این شهر با تشکر و قدردانی از تلاش های پاکبان های زحمت کش اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم های پاسداشت فرصتی است که از تلاشگران این عرصه قدرانی و تشکر کرد؛ تلاشگرانی که زیبایی را برای شهر به ارمغان آورده و تا پاسی از شب در گرما و سرما برای آسایش شهروندان فعالیت می کنند .

وی با تاکید دوباره بر تجلیل از پاکبان های تلاشگر شهر، عنوان کرد: از 7 سال پیش تا تاکنون روز 14 اسفند به ‌عنوان روز تجلیل از پاکبان ها در ارومیه گرامی داشته شده و امید است روز 14 اسفند ماه به عنوان روز پاکبان در تقویم کشور جهت تجلیل از خدمات این قشرثبت شود تا تلاش های این قشر زحمت کش همواره در ذهن ها ماندگار و موجبات تقدیر آنها فراهم شود .

حضرت پور اظهار کرد: در طول هفت سال خدمت بنده به عنوان شهردار ارومیه شاهد تلاش های بی دریغ زحمت کشان این قشر بودیم به گونه ای در سایه تلاش های این قشر؛ سال ها ارومیه به عنوان اولین شهر پاکیزه کشور انتخاب شده است .

وی گفت: همواره پرداخت به‌ موقع و سریع حقوق پاکبان ها به ‌عنوان زحمت ‌کش ‌ترین اقشار جامعه در اولویت شهرداری و شورای شهر ارومیه بوده است چرا که پاکیزگی جای جای شهر ارومیه مرهون تلاش های این تلاش گران است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه شهرداری و بنده به عنوان شهردار ارومیه همواره پی گیر مشکلات پاکبان ها هستم، تاکید کرد: پرداخت به موقع مطالبات پاکبان ها و ارائه تسهیلات رفاهی همواره از دغه دغه های مدیریت شهری است و همواره باید وظیفه تقدیر و ایجاد زمینه رفاه و آسایش برای پاکبانان را برعهده داشته باشیم.

وی افزود: تلاش های بی دریغ پاکبان ها در زیبا سازی شهر ارومیه نه تنها به هسته مرکزی شهر محدود نمی شود بلکه در نقطه نقطه این شهر شاهد فعالیت این زحمتکشان در رفت و روب شهری هستیم و این تلاش جای تقدیر دارد .

حضرت پور با بیان اینکه پاکبان ها حافظ و نگه بان پاکیزی شهر هستند، اظهار کرد: انتخاب ارومیه به عنوان اولین شهر پاکیزه در کشور برای سال های متمادی در سایه تلاش های پاکبان این شهر رقم خورده است که بنده به عنوان شهردار ارومیه به خدمت گزاری در کنار شما افتخار می کنم .

وی گفت: امید است که هم چنان با تلاش های پاکبان های این شهر در حوزه رفت و روب شهری شاهد ماندگاری به عنوان اولین شهر پاکیزه کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار