فوتبال دستی انسانی دردبستان پسرانه فروتقه کاشمربه بهره برداری رسید

کاشمر(پانا) - همزمان با هفته تربیت اسلامی وامورتربیتی اولین فوتبال دستی انسانی مدارس کاشمر دردبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال دستی انسانی دردبستان پسرانه فروتقه کاشمربه بهره برداری رسید

علی تنها، مدیردبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه در گفتگوی صمیمی به خبرنگارپانا گفت: با یاری خداوند متعال و همکاری خیرین موفق شدیم همزمان با هفته تربیت اسلامی و امورتربیتی اولین فوتبال دستی انسانی را در دبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه توسط دلدار، امام جماعت مسجدجامع روستا و رئیس انجمن اولیا و مربیان دبستان افتتاح نماییم.
تنها گفت: دانش اموزان نیاز به فعالیت دارند و هرچه بتوانیم بازی های جدید تر و در عین حال سالم تر وکم خطرتر برای آنان تهیه کنیم به رشد و شکوفایی آنان کمک بیشتری نموده ایم.
وی افزود: قسمتی از مدرسه را که عملا قابل استفاده نبود را انتخاب و با مشارکت تعدادی از خیرین و همکاران اقدام به طراحی و ساخت فوتبال دستی انسانی نمودیم که دانش آموزان در ساعات مختلف بتوانند ضمن انجام یک بازی پرهیجان وجذاب کمترین آسیب را ببینند.
وی ضمن بیان تعدادی از مقررات بازی که برای اطلاع دانش آموزان در تابلو نوشته شده گفت همین موارد مشابه باعث جذابیت بازی وآسیب کمتر می شود.
مدیردبستان ادامه داد هرسال مقدار زیادی برای ایجاد حیاط پویا هزینه می شود ولی متاسفانه با گذشت چند ماه براثر آفتاب و باران از بین می رود چه خوب است که مسئولین با طراحی این بازیها در قالب های ماندگار مثلا درسیمان یا موزایک یا سرامیک ویا هر مصالح پایدار دیگر در تیراژ وسیع برای مدارس بخصوص ابتدایی اقدام کنندتا شاهد از بین رفتن زحمات نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار