زنگ نیکوکاری در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

بجنورد(پانا) -مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با آغازین روز احسان و نیکوکاری زنگ نیکوکاری در ۶۲۶ آموزشگاه این استان نواخته شد .

کد مطلب: ۸۹۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نیکوکاری در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

مجید الهی راد در آیین برگزاری جشن نیکوکاری بابیان اینکه۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد در سال ۵۷ به دستور امام (ره) در تقویم به نام روز احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است، گفت: امسال به‌منظور مشارکت بیشتر هم‌وطنان در این کار خیر، جشن نیکوکاری طی سه روز۱۵،۱۶،۱۷ اسفندماه با شعار عیدی برای همه برگزار می‌شود .
وی ادامه داد: ۸۱۱ پایگاه در مدارس، مساجد، مصلاها و مراکز نیکوکاری سراسر استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار مستقرشده است. البته توصیه می‌شود هم‌وطنان برای پرداخت کمک‌های نقدی از روش‌های الکترونیکی استفاده کنند .
مدیرکل کمیته خراسان شمالی بیان کرد: همچنین ۱۳۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان در مدارس استان خراسان شمالی توزیع‌شده است .
الهی راد روز احسان و نیکوکاری را اعلام فرهنگ نوعدوستی وترویج این فرهنگ در بین تمامی جامعه برشمرد و اضافه کرد: جشن نیکوکاری یکی از برکات تاسیس کمیته امداد به دستان با برکت رهبری کبیر انقلاب اسلامی بوده است .
وی همچنین به استقبال مردم نیکوکار استان از طرح های مشارکتی کمیته امداد اشاره و خاطر نشان کرد: امسال شاهد رشد کمک های مردمی در طرح های مختلف این نهاد بودیم به طوری که در حوزه اکرام کمک ها بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است .
شایسته ذکر است: هم‌اکنون امکان پرداخت کمک‌های نقدی از طریق شماره‌گیری # ۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir به‌صورت غیرحضوری فراهم‌شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار