همزمان با سراسر کشور؛

زنگ نیکوکاری با شعار عیدی برای همه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد + تصاویر

یاسوج (پانا) - همزمان با سراسر کشور زنگ نیکوکاری در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار عیدی برای همه نواخته شد و دانش آموزان شادی عید را با نیازمندان تقسیم کردند.

کد مطلب: ۸۹۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نیکوکاری با شعار عیدی برای همه  در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد + تصاویر

مراسم نمادین زنگ نیکوکاری با حضور مدیرکل و شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، صداوسیمای مرکز استان، مدیر سازمان دانش‌آموزی، رئیس و جمعی از امدادگران کمیته امداد منطقه یک یاسوج در مدرسه پسرانه شاهد برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دین اسلام و مذهب تشیع بر احسان و نیکوکاری تأکید فراوان دارد، بیان کرد: انتظار داریم کسانی که توانمند هستند و توانایی مالی دارند با مشارکت و حضور در این جشن به کمک نیازمندان بشتابند و در آستانه عید نوروز کودکان یتیم را شاد کنند.

هادی زارع پور گفت: هفته احسان و نیکوکاری که سالهاست در کشور ما پایه‌گذاری شده فرصت مناسبی است تا افرادی که تمکن مالی دارند با حضور در این جشن و مشارکت در امر خیر کمک به نیازمندان، یاریگر کمیته امداد در حمایت از محرومان جامعه و به خصوص ایتام نیازمند باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این آیین، گفت: جشن احسان و نیکوکاری به‌طور هم‌زمان در ۵۲۵ مدرسه در استان آغاز شد که هدف از این کار نهادینه کردن روحیه انفاق بین کودکان و نوجوانان به‌ویژه دانش آموزان است.
قباد مبشری یادآور شد: به‌منظور مشارکت دانش آموزان در امر کمک‌رسانی به نیازمندان۶۰ هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع‌شده است که از امروز پاکت‌های اهدایی دانش آموزان جمع‌آوری می‌شود.
مبشری با اشاره به اینکه ۱۲ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تصریح کرد: با توجه به مشکلات و بحران اقتصادی موجود در جامعه نباید جشن نیکوکاری را مختص روز خاصی دانست بلکه همه روزها روز احسان و نیکوکاری باشد.
وی بابیان اینکه تلاش ما این است که فرهنگ احسان و انفاق را بین دانش آموزان نهادینه کنیم و فقر و نیازمندی را به‌واسطه این فرهنگ در جامعه از بین ببریم، گفت: این اقدام گامی مؤثر در زمینه جلب مشارکت دانش‌آموزان و تقویت روحیه نوع‌دوستی در میان آن‌ها است.
مبشری با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدارس اهداء می‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم همه خانواده‌ها و متمکنین مالی هم استانی در هفته نیکوکاری با حضور پررنگ خود در این مراسم باشکوه گل لبخند را بر لبان نیازمندان بی‌بضاعت بنشانند.
جشن نیکوکاری فردا پنج شنبه ۱۶ اسفند در پایگاههای کمیته امداد و روز جمعه ۱۷ اسفند در مصلاهای نمازجمعه ادامه می یابد و کمک های مردم نیکوکار هم استانی برای نیازمندان جمع آوری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار