جشن نیکوکاری در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا)_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در قرآن کریم آیات فراوانی در باره انفاق و نوع دوستی بیان شده که نشان از اهمیت این فریضه الهی است و اگر می خواهیم انسانی در تراز الهی باشیم باید از چیزهای خوبمان هدیه و انفاق دهیم.

کد مطلب: ۸۹۹۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در استان بوشهر آغاز شد

مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه زینبیه بوشهر بیان داشت : در آستانه عید سعید باستانی نوروز شاهد برگزاری جشن نیکوکاری هستیم که می تواند طلیعه ای مناسب در نوعدوستی تلقی شود.
مجید خورشیدی افزود: در قرآن کریم آیات فراوانی در باره انفاق و نوع دوستی بیان شده که نشان از اهمیت این فریضه الهی است و اگر می خواهیم انسانی در تراز الهی باشیم باید از چیزهای خوبمان هدیه و انفاق دهیم.

خورشیدی گفت : بخشندگی تنها با مسائل مادی محقق نمی شود بلکه با مهربانی و اخلاق محور بودن هم می توان سخاوتمند بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح نمود : این افتخار برای 10 کشور است که عید نوروز که نشات گرفته از تمدن ایرانی است را برگزار کنند و نیاز است فرزندان ایران زمین بر خود ببالند که در این کشور اسلامی زندگی می کنند.

خورشیدی بیان کرد: برای اینکه انسا‌نها از زندگی در کنارهم لذت ببرند، نیاز است که خود را عادت به بخشندگی کنند تا سخاوتمند شوند.

خورشیدی با بیان اینکه مراسم عیدنوروز نشان از تمدن ایرانی گفت: گذشتگان ما که تمدن سازی کرده‌اند عید و نوروزی ساخته‌اند و این عید مختص ایرانیان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار