رئیس دانشگاه شهیدرجایی دبیر کمیسیون تخصصی شورای عتف شد

تهران (پانا) - دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) با صدور حکمی حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی را به عنوان دبیر کمیسیون تخصصی «امور فرهنگی، اجتماعی و علوم انسانی و اسلامی» برای مدت دو سال منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه شهیدرجایی دبیر کمیسیون تخصصی شورای عتف شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهیدرجائی، متن ابلاغ مسعود برومند خطاب به رئیس دانشگاه تربیت‌دبیر شهیدرجایی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر حمیدرضا عظمتی

با سلام؛

در اجرای بند 5 ماده 5 آیین‌نامه کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و نظر به دانش و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان «دبیر کمیسیون تخصصی امور فرهنگی، اجتماعی و علوم انسانی و اسلامی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در راستای اهداف و سیاست‌های کلان علم و فناوری کشور و در چارچوب وظایف قانونی شورای عالی عتف، با هماهنگی و همکاری سایر کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون‌های هماهنگی و دائمی، در پیشبرد برنامه و ماموریت‌های کمیسیون تخصصی و سایر امور محوله نقشی فعال و شایسته ایفا نمائید.

از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات جنابعالی را مسئلت می‌نمایم.»

شورای عالی عتف در دوره جدید تعداد کمیسیون‌های تخصصی را به هشت مورد کاهش داده است که کمیسیون تخصصی امور فرهنگی، اجتماعی و علوم انسانی و اسلامی با تلفیق دو کمیسیون تخصصی فرهنگ و تمدن و کمیسیون علوم انسانی تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار