مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان :سازمان دانش آموزی می تواند امید را به بدنه دانش آموزی انتقال دهد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در جمع مسئولین امور مالی سازمان های دانش آموزی سراسر کشور گفت: سازمان های دانش آموزی چون دسترسی به دانش آموزان با استعداد و نخبه دارند می توانند امید را به بدنه دانش آموزی آموزش وپرورش انتقال دهند .

کد مطلب: ۸۹۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان :سازمان دانش آموزی می تواند امید را به بدنه دانش آموزی انتقال دهد

محمد اعتدادی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی استان اصفهان در برگزاری این گردهمایی و خیر مقدم به حاضرین ؛ با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود که آموزش و پرورش نیز با آن روبروست اظهار کرد : مشکلات لاینحل نیست و با درایت ، ظرافت و ملاطفت می توان مشکلات را پشت سر گذاشت تا به مقطعی برسیم که شرایط آن طور که باید و شاید مهیا شود تا بتوانیم به اهداف خودمان که در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ترسیم شده برسیم .

وی در ادامه اظهار کرد : همانطور که می دانید هر کسی که در راس آموزش وپرورش قرار بگیرد مکلف به اجرایی کردن سند تحول بنیادین است که امیدواریم با توجه ویژه مسئولین به مسائل آموزش و پرورش علی الخصوص مسائل مالی ، بتوانیم این اهداف را محقق نماییم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان تاکید کرد : سازمان دانش آموزی چون دسترسی به دانش آموزان با استعداد و نخبه دارند می توانند امید را به بدنه دانش آموزی آموزش وپرورش انتقال دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار