زنگ نیکوکاری در مسجدسلیمان نواخته شد

مسجدسلیمان (پانا) - جشن نیکو کاری به همت سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مسجدسلیمان و با حضور مسئولین در دبیرستان دوره اول طوبی نواخته شد .

کد مطلب: ۸۹۹۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نیکوکاری در مسجدسلیمان نواخته شد

جشن نیکوکاری با حضور مدیریت آموزش و پرورش ،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)،رئیس سازمان دانش اموزی و مدیران خیر شهرستان و دانش آموزان دبیرستان طوبی برگزار شد ‌.

سهراب مظفری بابادی رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان در جمع دانش آموزان گفت: سازمان دانش آموزی با توجه به رسالت خود و منش تشکیلاتی ؛هرساله در راستای تربیت اجتماعی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در آستانه سال نو جشن نیکوکاری را برگزار میکند .ما باید در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری قدمهای اساسی برداریم تا خدمت رسانی به نیازمندان مطلوب تر انجام گیرد و در سطح جامعه گسترش یابد .


در ادامه مراسم جانمراد داودی مدیریت اداره آموزش و پرورش گفت : یکی از دغدغه های ما بحث فرهنگ خیرین است که به خوبی در شهر نهادینه نشده است .و بهترین زمان برای یادگیری این امر سن شما دانش آموزان عزیز است .
وی افزود :الگوی ما اهل بیت (ع) هستند که هیچگاه نیازمندی را از درب خانه خود نراندند انشالله ما نیز با تمسک به اهل بیت (ع) بتوانیم گامهایی در جهت فرهنگ نیکوکاری برداریم .
در پایان برنامه منصورنیا رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ضمن اشاره به اهمیت توجه به نیازمندان و کمکهای خیرخواهانه گفت: در جشن عاطفه ها که در ابتدای سال تحصیلی برگزار شد ما رشد ۲۴۱ درصدی داشته ایم و امیدواریم در پایان جشن نیکوکاری نیز شاهد رشد چند برابر نسبت به سال گذشته باشیم تا بتوانیم خانواده های بیشتری را خوشحال نمائیم .
سپس دانش آموزان سرود همگانی خود را اجرا کردند و درکنار مسئولین هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان تقدیم نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار