مهلت ثبت‌نام آزمون جذب مدرس آموزش خانواده تمدید شد

تهران (پانا) - دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید و تغییر زمان برگزاری آزمون جذب مدرس آموزش خانواده از میان فرهنگیان و اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام آزمون جذب مدرس آموزش خانواده تمدید شد

براساس این اطلاعیه به دلیل درخواست متقاضیان، زمان ثبت‌نام که پیش از این تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 اسنفد بود، تاساعت 24 روز سه‌شنبه 1397.12.21 تمدید شده است.

همچنین سایت ثبت‌نام برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان در تاریخ 22 و 23 اسفند مجددا باز می‌شود.

سامانه ثبت‌نام در آزمون تا پایان ساعت و تاریخ تمدید باز است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی www.familyedu.ir در آزمون ثبت‌نام کنند.

همچنین با توجه به هم‌زمانی آزمون مدرس آموزش خانواده با آزمون اخذ مجوز تأسیس مرکز مشاوره خانواده (قوة قضائیه) که از طریق سازمان سنجش برگزار می‌‌شود و درخواست بسیاری از داوطلبان مبنی بر تمایل برای شرکت در هر دو آزمون، زمان برگزاری آزمون جذب مدرس آموزش خانواده به ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه 1398.02.12 تغییر یافته است.

تعرفه ثبت‌نام در آزمون برای تأمین بخشی از هزینه‌های آن مبلغ 700.000 ریال است و فقط از طریق درگاه الکترونیکی قابل تأمین است. درباره حق‌التدریس مدرسان آموزش خانواده، کمیته برنامه‌ریزی آموزش خانواده استان می‌تواند با توجه به مسائل و مصالح استانی، با برگزاری نشست فوق‌العاده و صدور مصوبه میزان حق‌التدریس مدرسان را افزایش دهد.

همچنین داوطلبانی که زودتر از موعد مقرر ثبت‌نام کرده‌اند و در حال حاضر نمی‌توانند کد رهگیری وجه را در سامانه ثبت کنند باید مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پرسنلی، کد رهگیری وجه ثبت‌نام و شماره همراه) را به آدرس پست الکترونیک Azmon.1398@gmail.com ارسال کنند.

داوطلبانی که تمایل دارند منابع آزمون را تهیه کنند می‌توانند به انتشارات انجمن اولیا و مربیان به آدرس تهران، خیابان قدس، ابتدای خیابان طالقانی، پلاک 433 مراجعه یا با شماره تلفن‌های 88958179-021 و 021-88958190 تماس بگیرند.

طبق اعلام قبلی مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در این آزمون هزار نفر جذب خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار