مسئولان از احتمال پرداخت عیدی‌ کارگران خبر می‌دهند؛

مطالبات بازنشستگان فولاد استان سمنان پرداخت‌نشده است

سمنان (پانا) - تاخیر در پرداخت عیدی و حقوق بهمن‌ماه بازنشستگان فولاد استان سمنان باعث بروز برخی نارضایتی‌ها و حتی گردهمایی‌هایی در دفتر برخی ائمه جمعه شده است.

کد مطلب: ۸۹۹۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مطالبات بازنشستگان فولاد استان سمنان پرداخت‌نشده است

تأخیر در پرداخت حقوق بهمن‌ماه ۹۷ و عیدی بازنشستگان صنعت فولاد در استان سمنان در روزهای اخیر، منجر به نارضایتی‌هایی شده تا جایی که بازنشستگان مراجعاتی نیز به دفاتر امام‌جمعه شاهرود و دامغان، نمایندگان مردم در مجلس و فرمانداری نیز داشته‌اند.

چهار هزار بازنشسته فولاد استان سمنان در شهرستان‌های شاهرود و دامغان حضور دارند و اعتراضات در این شهرستان‌ها به‌واسطه عدم پرداخت‌ها تا هفته گذشته ادامه داشته است.

مسئول کانون بازنشستگان صنعت فولاد در استان سمنان ضمن بیان اینکه حقوق بهمن ۹۷ و عیدی بازنشستگان اواسط هفته آینده پرداخت خواهد شد، گفت: با پیگیری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مذاکره و مکاتبه با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور همچنین با تأمین اعتبار لازم برای رفع و برون‌رفت از این مشکل مقرر شد تا اواسط هفته آینده حقوق بهمن ۹۷ و عیدی بازنشستگان صنعت فولاد پرداخت خواهد شد.

علیرضا جرجانی بابیان اینکه در استان سمنان چهار هزار نفر بازنشسته صنعت فولاد وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر بازنشسته از دامغان و مابقی از شهرستان‌های شاهرود و آزادشهر هستند، ابراز کرد: امیدواریم هرچه زودترمعوقات و عیدی بازنشستگان صنعت فولاد پرداخت و به روز شود.

در روزهای اخیر و با توجه به نزدیکی عید نوروز و شرایط اقتصاد حاکم بر جامعه، بازنشستگان در تهیه اقلام مورد نیاز شب عید خود در استان سمنان دچار مشکلات عدیده هستند که این امر نیازمند رسیدگی مسئولان است.

به گزارش پانا، صنعت فولاد کشور ۸۵ هزار نفر بازنشسته دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار