نشریه کاشان شناسی دانشگاه کاشان رتبه علمی - ترویجی گرفت

کاشان ( پانا) - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجله کاشان شناخت دانشگاه کاشان رتبه مجله های علمی - ترویجی را دریافت کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نشریه کاشان شناسی دانشگاه کاشان رتبه علمی - ترویجی گرفت

مجید منعم زاده در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: مجله کاشان شناسی به عنوان مجله تخصصی مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان با هدف انتشار مقاله ها و تحقیقات مربوط به منطقه فرهنگی کاشان منتشر می شود و تاکنون 19 شماره از این نشریه چاپ شده است.

وی تصریح کرد: این مجله به صاحب امتیازی دانشگاه کاشان بوده که محمد مشهدی نوش آبادی، مدیر مسوول و محسن قاسمپور راوندی، سردبیر آن است و هیات تحریریه آن را استادهایی از دانشکده های ادبیات و زبان های خارجی و معماری و هنر دانشگاه کاشان و دانشگاه تهران شامل می شوند.

وی افزود: مجله کاشان شناخت در سال1383 آغاز به کار کرد و اولین شماره آن در بهار سال 1384 روانه بازار نشر شد و در حوزه پژوهش های تاریخی و فرهنگی اعم از مطالعات دینی، ادبی، اعلام، مشاهیر فعالیت می کند و مقالات آن در پایگاه اینترنتی sh-kashan.kashanu.ac.ir قابل دسترسی است .

منعم زاده گفت: پژوهش های معماری و هنر شامل بررسی انواع هنرهای اسلامی، صنایع دستی و کاوش های باستان شناختی مرتبط با حوزه فرهنگی کاشان شامل شهرستان های کاشان، نطنز و آران و بیدگل و شهرهای مجاور آن از دیگر محورهای مقاله های مجله کاشان شناخت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار