قائم مقام حزب اعتماد ملی: نمی‌توانیم خط امام و انقلاب را کنار بگذاریم

تهران (پانا) - قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: نمی‌توانیم مثل باد این طرف و آن‌طرف بچرخیم، باید اصولی داشته باشیم و بر اساس ارزش‌ها و چارچوبی که داریم حرکت کنیم، ما نمی‌توانیم خط امام و انقلاب را کنار بگذاریم، اینها از ارزش‌های ما است.

کد مطلب: ۸۹۹۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام حزب اعتماد ملی: نمی‌توانیم خط امام و انقلاب را کنار بگذاریم

به گزارش اعتماد آنلاین، الیاس حضرتی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی قم، افزود: باید در حزب اعتماد ملی به سمت احیای فضیلت‌های فراموش‌شده برویم و با حفظ اصول -که خط امام است- بر اساس نیاز مردم و نیازهای زمان فعلی که مسئولیت‌های جدید به عهده ما می‌گذارد، فعالیت کنیم.
قائم مقام حزب اعتمادملی درباره انتخابات و حمایت از اصلاح‌طلبان از روحانی، گفت: کسی را که یک میلیون رای داشت حمایت کردیم بیست میلیون رای آورد. اصلا زمانی نبود که بگوییم فلان شرط داریم. فقط باید خودمان را اثبات می‌کردیم و از شرایط بحرانی که کشور دچارش شده بود عبور می‌کردیم.
حضرتی در ادامه با تاکید بر اینکه باید برویم به سمت احیای فضیلت‌های فراموش شده و نمی‌توانیم بخشی از فضیلت‌ها را داشته باشیم، گفت: در حزب اعتماد ملی اینطور نیست که چیزی از بالا به پایین دیکته شود، بلکه از پایین باید دیکته شود. همه باید کمک کنند که چطور حرکت کنیم.
حضرتی اظهار کرد: آیا باید مانند بقیه احزاب اصلاح طلب تکرار مکررات کنیم؟ یا باید نیاز مردم و مشکلات مردم و نیازهای زمان را بشناسیم و مسئولیت جدیدی برعهده بگیریم؟ عمل صالح حزب چیست؟ چه می توانیم بکنیم؟ اعتماد ملی می‌خواهد برای دراز مدت تئوریش را تنظیم کند و در تنظیم این تئوری و استراتژی، همه باید مسئولانه با عنایت به صحبت‌های امام و رهنمودهای شهدا، با توجه به مقتضیات زمان و مکان، عمل کند.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواهش می‌کنم همه مشارکت کنیم و با احساس مسئولیت سنگین، حزب را با اصول مشخص احیا کنیم، افزود: این اصول در تمام بیانیه‌های شاخص حزب تجلی دارد. شما به عنوان شورای مرکزی استان قم با انگیزه بالا و قوی حضور داشته باشید.

اصلاح‌ طلب‌ها نمی‌توانند پشت روحانی را خالی کنند

حضرتی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان باید خودشان را منسجم می‌کردند و مباحث و طرح‌هایشان را برای اداره کشور تدوین می‌کردند، اما نکردند، آنها نمی‌توانند ناگهان پشت روحانی را خالی کنند، با مردم صحبت کنیم و بگوییم دولت در این زمینه درست در این زمینه غلط عمل کرده است. ما باید برای کاستی ها برنامه بدهیم. این کار را اصلاح‌طلب‌ها انجام ندادند، اما لازم است برنامه و نقشه داشته باشیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر براندازان تندرو در خارج و داخل، در جاهایی به اشتراک رسیده‌اند و دولت را می‌زنند؛ شرایط اقتصادی کشور شرایط جنگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار