پرویز پرستویی به خاطر جمشید مشایخی برای تلویزیون خط ونشان کشید

تهران (پانا) - پرویز پرستویی از گفت‌وگوی مجری برنامه «اختیاریه» با جمشید مشایخی انتقاد کرده و آن را بیشتر شبیه بازجویی دانست.

کد مطلب: ۸۹۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پرویز پرستویی به خاطر جمشید مشایخی برای تلویزیون خط ونشان کشید

شب گذشته جمشید مشایخی مهمان برنامه «اختیاریه» که ماهیت آن گفتگوی چالشی و صریح است، بود. پرویز پرستویی ضمن انتقاد به این برنامه در اینستاگرامش نوشت: دیشب از تلویزیون برنامه ای پخش میشد، تحت عنوان (اختیاریه). میهمانش استاد جمشید مشایخی بود که بنده ارادت دیرینه به ایشان دارم و خواهم داشت. مجری آن برنامه، این بازیگر پیشکسوت را سوال پیچ کرده بود. مدام سعی بر این داشت که بگوید، در این برنامه رک حرف بزنید.

استاد مشایخی به حجب و حیاء همیشگی ،انگار که در رینگ گیر کرده باشد، می خواست خودش را خلاص کند، سعی بر این داشت جواب مجری را بدهد. و مجری هم که به دنبال موقعیت و امتیاز گرفتن برای خودش که بگویند: به به چه مجری مجربی چه اعتراف هایی از میهمانش می گیرد!! حالا اینکه استاد چرا باید در چنین برنامه ای شرکت کند ،به خودشان مربوط است.

ولی آیا مجری حق دارد هر سوالی را از استاد بکند؟ بلاخره بحث جهان پهلوان تختی پیش کشیده شد.

وباز مجری اصرار بر اینکه آیا تختی خود کشی کرده؟ و استاد هم که در دام آن مجری بی اخلاق افتاده شروع کرد به گفتن اینکه: تختی با زنی ازدواج کرد که از طبقه خودش نبود و همیشه او را مسخره می کرد. و تختی اگر با او زندگی می کرد تختی نبود و اگر طلاق می داد هم تختی نبود.

و اگر خودش رو می کشت تختی بود و با صراحت معتقدم تختی خودکشی کرده است و... ولی ای کاش استاد به این سوال ها جواب نمیداد.

الان طرف سخنم با آن مجری مثلا رک مثلا باهوش و مثلا پیروز میدان یا بهتر بگم ،بازجوست. چرا مثل خاله زنک ها و فضول ها،اصرار بر کشف این مسئله پنجاه سال مسکوت مانده دارید؟ تا کی میخواهیم به زندگی شخصی خصوصی مردم بخصوص نامدارهای ملی مان سرک بکشیم؟

واقعا این برنامه ها چیه که از رسانه ملی پخش میشه؟ جهان پهلوان همیشه جهان پهلوان بوده و خواهد بود.

هیچ قدرتی نمی تواند آقا تختی را خراب کند. اگر چه نخبه کشی رسم شده.

استاد مشایخی قلبا دوستتان داشته و خواهم داشت و از خداوند بزرگ سلامتی شما پیشکسوت عالم هنر را خواهانم. کاش آن مجری بی اخلاق به شما و آقاتختی((جهان پهلوان)) بی حرمتی نمی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار