مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۹ هزار و ۷۷۵ حامی از فرزندان معنوی خود در استان سمنان حمایت می‌کنند

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان طی ده‌ماهه امسال هفت میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان به سه هزار و ۱۷۵ نفر از فرزندان معنوی خود در طرح محسنین و ایتام کمک کردند.

کد مطلب: ۸۹۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
۹ هزار و ۷۷۵ حامی از فرزندان معنوی خود در استان سمنان حمایت می‌کنند

سیدجواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: میزان مشارکت مردم استان در کمک به نیازمندان طی یازده‌ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد رشد داشت که این میزان مشارکت امسال به ۴۲ میلیارد تومان رسید.

وی ضمن بیان اینکه با بهره‌گیری از تبصره ۱۴ کمیته امداد سه هزار و ۵۰۰ خانوار جدید به چرخه حمایتی این نهاد وارد شدند، افزود: برای تأمین نیازهای این تعداد، نیازمند به کمک‌های مردمی هستیم که هفته احسان و نیکوکاری فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طی یازده‌ماهه سال گذشته مردم نوع‌دوست استان هشت میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، ابراز داشت: این در حالی است که این رقم امسال به ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید که مقایسه این دو آمار رشد ۳۳ درصدی پرداخت زکات را نشان می‌دهد.

رضوی بابیان اینکه ۹ هزار و ۷۷۵ حامی از فرزندان معنوی خود در استان سمنان حمایت می‌کنند، تصریح کرد: مردم استان طی ده‌ماهه امسال هفت میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان به سه هزار و ۱۷۵ نفر از فرزندان معنوی خود در طرح محسنین و ایتام کمک کردند.

وی بابیان اینکه در یازده ماهه سال جاری مردم استان سمنان سه میلیارد ۹۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، اضافه کرد: در مجموع کمک‌های مردم در موضوعات صدقه، زکات، ایتام و محسنین برای سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی، بهداشت و درمان، اشتغال، جهیزیه، مسکن و تأمین معیشت و غیره افراد تحت پوشش کمیته امداد هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار