رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران

باید برای صدور مجوز ساخت در باغات خط قرمزی قائل شد

تهران (پانا) - رئیس کمیته محیط زیست و خدمت شهری شورای شهر تهران تاکید کرد که در محیط زیست برای مناطقی که باید حفاظت شوند، مرز و حدودی کشیده می‌شود و درباره باغات نیز باید مرز قائل شد.

کد مطلب: ۸۹۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
باید برای صدور مجوز ساخت در باغات خط قرمزی قائل شد

سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در جلسه صحن علنی شورای شهر تهران با دفاع از پیشنهادی مبنی بر تصریح ذکر لیست باغات در لایحه استفساریه شهرداری تهران برای تثبیت تعداد ۶۲ باغ گفت: اصطلاحی به نام حد لایقف وجود دارد که در این موضوع مصداق داشته و ممکن است که این آمار تثبیت نشود و این مسأله، به معنای آن است که ما باید برای صدور مجوز ساخت در باغات خط قرمزی قائل شویم.

وی ادامه داد: چه تضمینی وجود دارد که مجوز ساخت باغ از ۶۲ مورد به ۱۵۰ مورد افزایش نیابد. ما باید جلوی تخریب و صدور مجوز ساخت در باغات را در جایی ببندیم، چراکه اگر جلوی این سیل را نگیریم و سد مستحکمی برای آن ایجاد نکنیم، احتمال تخلف در آینده وجود دارد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما به عنوان قانونگذار باید راه جلوگیری از تخلف را پیش‌بینی کنیم، اظهار کرد: در محیط زیست برای مناطقی که باید حفاظت شوند، مرز و حدودی کشیده می‌شود و درباره باغات نیز باید مرزی قائل شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار