کمک 10میلیون تومانی استاندار خراسان جنوبی به جشن نیکوکاری

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه جشن نیکوکاری نقطه عطفی در راستای به ثمر رسیدن موضوعات مهم از جمله روحیه همکاری و تعاون است، گفت: امیدواریم اقدامات گذشته مرتبط با این جشن بزرگ به نحو شایسته ای اطلاع رسانی شود.

کد مطلب: ۸۹۹۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک 10میلیون تومانی استاندار خراسان جنوبی  به جشن نیکوکاری

«مشیر الحق عابدی» امروز (چهارشنبه 15 اسفند) در مراسم آغاز اولین مرحله جشن نیکوکاری در مدارس خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری این جلسات باعث ایجاد روح همکاری و تعاون بین دانش آموزان و مدیران مدارس و مسئولان دستگاه های اجرایی می شود


او با اشاره به اینکه گرفتن وقت آموزش دانش آموزان کار پسندانه ای نیست، افزود: هدف نهایی برگزاری جشن نیکوکاری ایجاد روحیه برادری و تعاون بین نسل جوان و نوجوان جامعه است و اقدامی شایسته در راستای ایجاد ایران اسلامی برای فرزندان مان محسوب می شود.


عابدی با توجه به اینکه باید گفتگوها را کم کنیم و اقدام عملی داشته باشیم: اظهار کرد: مبلغ 10 میلیون تومان از جانب استاندار خراسان جنوبی برای جشن نیکوکاری امسال پرداخت خواهد شد.


«رضا سلم آبادی» مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: جشن نیکوکاری امروز برای کمک به خانواده ها و دانش آموزان نیازمند در سراسر خراسان جنوبی برگزار می شود.

او با بیان اینکه مکتب اسلام، مکتب غم خواری از فقرا است، ادامه داد: سر و راز خلقت در کار خیر و رسیدگی به محرومان قرار دارد و با همراهی شما دانش آموزان و مردم استان تلاش می کنیم تا دیگر خانواده نیازمندی در استان وجود نداشته باشد که از بسته های شب عید امسال بی بهره بماند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با توجه به اینکه مردم خراسان جنوبی امسال با یک شرایط سخت اقتصادی مواجه بودند، افزود: اما مردم این استان با وجود مشکلات اقتصادی با آن روح آسمانی خود به نیازمندان کمک کردند و افزایش قابل توجهی در میزان کمک های مردمی داشتیم و مردم این استان با دلی پر محبت و دستانی گشاده به هر نحوی که توانستند به نیازمندان و محرومان کمک کردند.

سلم آبادی با اشاره به اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال «عیدی برای همه» است، گفت: در خراسان جنوبی افرادی وجود دارند که امکان خرید بسته شب عید خود را ندارند و جشن نیکوکاری طراحی شده تا با کمک دانش آموزان بسته شب عید را به دست دانش آموزان نیازمند برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار