با انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ زهره هراتیان بهترین پزشک جوان آسیا شد

تهران (پانا) - نمایندگان پزشکی ایران برای دریافت جوایز خود به کشور چین سفر کردند.

کد مطلب: ۸۹۹۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
با انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ زهره هراتیان بهترین پزشک جوان آسیا شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری دومین دوره جوایز بهترین های پزشکی فوتبال آسیا در کشور چین در حاشیه ششمین کنگره پزشکی فوتبال آسیا، به کسب بیشترین عناوین پزشکی فوتبال آسیا توسط نمایندگان ایران، ژاپن، چین و تایلند در قاره کهن اشاره کرد.

وی گفت: در این همایش سه روزه که با حضور بزرگان پزشکی فوتبال دنیا و آسیا در شهر چنگدوی چین برگزار می شود عناوین معتبر پزشکی فوتبال آسیا توسط نمایندگان کشورمان کسب شد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون افزود: در این همایش سه روزه که با حضور بزرگان پزشکی فوتبال دنیا و آسیا در شهر چنگدوی چین برگزار می شود عناوین معتبر پزشکی فوتبال آسیا توسط نمایندگان کشورمان کسب شد. دکتر زهره هراتیان به عنوان بهترین پزشک جوان آسیا، دکتر پرهان خانلری و دکتر امین نوروزی مفتخر به دریافت نشان نقره پزشکی فوتبال آسیا و دکتر علیرضا شهاب مفتخر به دریافت نشان برنز پزشکی فوتبال آسیا به دلیل سال ها تلاش در عرصه بین المللی، ملی و باشگاهی آسیا و جهان نائل شد.

سیف برقی اظهار داشت: در این همایش بیش از 10 عنوان پزشکی فوتبال آسیا توسط شرکت کنندگان کشورمان ارائه و مورد تقدیر قرار گرفت. دیگر شرکت کنندگان و سخنرانان این همایش دکتر بهار حسن میرزایی، دکتر آزاده حکاک زاده، دکتر فریناز فهیمی پور، دکتر غلامرضا جهانی و دکتر سهیل سالاری بودند.

ششمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا از 13 اسفندماه به میزبانی چین آغاز شده است و تا روز جمعه 17 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار