صندوق امید آذربایجان غربی از 943طرح اشتغال روستایی حمایت کرد

ارومیه(پانا)- مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاکنون پرداخت تسهیلات به 971 طرح اشتغال روستایی در استان مصوب شده است، گفت: 943 طرح از این تعداد تسهیلات خود را دریافت کردند.

کد مطلب: ۸۹۹۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
صندوق امید آذربایجان غربی از 943طرح اشتغال روستایی حمایت کرد

علیرضا آخوندزاده افزود: برای اجرای این تعداد طرح، حدود 453 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی توسط صندوق امید آذربایجان غربی از خرداد سال جاری آغاز شده است.


وی با اشاره به میزان اشتغالزایی این طرح ها، ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها برای سه هزار و 354 نفر اشتغالزایی شده است.


وی اعلام کرد: در مجموع 953 طرح با 476 میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات با این صندوق انعقاد قرارداد داشتند.


وی ادامه داد: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح های روستا محور از مهمترین برنامه های حمایتی این صندوق جاری است.


آخوندزاده بیان کرد: تسهیلات اشتغال روستایی با نرخ سود 6 درصد حساب و به متقاضیان پرداخت می شود.


مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی با اشاره به مبالغ وام‌های پرداختی گفت: بیشتر وام های پرداختی این صندوق در بخش اشتغال بوده که برای مشاغل خوداشتغالی 300 میلیون ریال، برای مشاغل خانگی 100 میلیون ریال و برای مشاغل کارفرمایی یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله پرداخت می شود.


وی افزود: اجرای طرح های روستای بدون بیکار، هر روستا یک طرح، خود اشتغالی، بوم گردی در روستاهای استان برای استفاده از جاذبه های گردشگری و افزایش امرار و معاش روستاییان از اهم اهداف این صندوق است تا بتواند از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه حاشیه نشینی جلوگیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار