مدیرآموزش و پرورش شهرستان فردوس : برگزاری جشن نیکوکاری در85 آموزشگاه شهرستان فردوس

فردوس(پانا) ـ مدیرآموزش و پرورش شهرستان فردوس بااعلم این خبرافزود : جشن نیکوکاری باشعارعیدی برای همه همزمان باسراسرکشورامروزدرمدارس شهرســـتان فــــردوس باحضـــورمسئولین وبصورت نمادین درآموزشگاه شاهدشهیدقهرمــــانی برگــــزارگردید .

کد مطلب: ۸۹۹۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش شهرستان فردوس  : برگزاری جشن نیکوکاری در85 آموزشگاه شهرستان  فردوس

علیرضا خداخواه مدیرآموزش و پرورش شهرستان فردوس با اشاره به اینکه چشم‎اندازمان ایـــن است که با بـــــرگزاری چنین مراسم‎هایی تلاش کنیم تا دیگر دانش‎آموز محـــرومی در کشور نداشته بـاشیمگفت :امسال جشن نیکوکاری در15 اسفندماه در سطـح مدارس شهرستان باهدف کمک به دانش آموزان و نیازمندان در آستــــــانه سال نو و هـــمزمان باسراسر کــــشور برگـــــزار می شود.

او ادامه داد : کمک های نقدی و غیر نقـدی که در جشن نیکـــوکاری جـــــــمع آوریمی شود با حفظ شــــان در بیـــــن دانش آمـــوزان خـــــودمــــدرسه تـوزیع می شود.

محمد رضابابایی امام جمعه شهرستان فردوس دراین مراسم هـــــدف از برگزاری جشن نیکـــوکاری را ترویجفرهنگ احسان و انفاق در بین دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور یادکردوگـفت : اگر بتوانیم حس احساس مسوولیت نسبت به هـم نوع را در بین دانش آمــــوزان ترویجدهیم آن موقع توانسته ایم به اهداف خود برسیم.

همه ساله در حرکتی ارزشمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک بهدانش آموزان بی بضاعت، جشن عاطـــــفه ها با مشارکت دستگاه هــــای اجرایی وهمراهی مردم نوعدوست برگــزار می شود که باید آن را فــــرصتی برای مهربانیو مهرورزی قـــدر دانست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار