مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی فعالیت 14 پایگاه اسکان در تعطیلات نوروز 98

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: در تعطیلات نوروز 98 تعداد 14 پایگاه اسکان نوروزی در شهرستان ها و مناطق استان آماده استقبال از میهمانان فرهنگی و مسافران می باشند.

کد مطلب: ۸۹۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  فعالیت 14 پایگاه اسکان در تعطیلات نوروز 98

محمد علی واقعی در بازدید از مرکز رفاهی آموزشی شهرستان قاینات تصریح کرد: تعداد یک هزار و 181 کلاس درس با رتبه های «ویژه»، نوع «الف» و نوع «ب» در 175 آموزشگاه استان برای اسکان میهمانان و مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی از همکاری 412 نفر از فرهنگیان اداری و آموزشی استان به عنوان عوامل اجرایی با پایگاه های اسکان نوروزی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 5 مرکز آموزشی رفاهی در سطح استان فعالیت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه سفر خود به شهرستان قاین از مدارس شهر قاین، روستای اسفشاد، خضری دشت بیاض و شبانه رزی های شهید چمران، خوارزمی، عقیله(س) فاطمه زهرا(س) و سپیده بازدید کرد.

دبیر شورای آموزش وپرورش خراسان جنوبی درجریان بازدید از آموزشگاه آزادی قاین قول واگذاری 2 دستگاه رایانه را به این آموزشگاه داد و همچنین تعداد 35 عدد صندلی، 44 تخته خوشخواب و 5 دستگاه رایانه که قول آن در سفر قبلی به مدارس آفریز داده شده بود به این مدارس تحویل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار