توجه ویژه‌ی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منابع طبیعی

اردبیل (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: سند بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به مسئله منابع طبیعی و کارگروهی دارد.

کد مطلب: ۸۹۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه‌ی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منابع طبیعی

جشن تولد زمین به صورت نمادین با حضور مسئولان استانی در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) ناحیه 2 اردبیل برگزار گردید تا نسل آینده بیشتر با مفاهیم و مبانی صیانت از طبیعت، محیط‌ زیست و مولفه‌های سالم زیستن و حفظ و حراست از موهبت‌های الهی آشنا شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در این مراسم گفت: سند بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به مسئله منابع طبیعی و آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های محیط زیستی داشته و در آموزش و پرورش استان سعی بر این است این موضوع با کار گروهی و مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله سازمان دانش‌آموزی هدایت و پیگیری شود.

احمد ناصری با بیان اینکه ما در محیط‌های آموزشی تلاش می‌کنیم تا فضای سبز مناسب با محیط مدرسه را ایجاد نمائیم، افزود: تا جایی که امکان دارد در محیط مدرسه نهال‌کاری و کاشت درختچه‌های تزئینی مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته است.

او با بیان اینکه باید فضاهای مدرسه آراسته به این مواهب خدادادی شود تا نسل آینده اهمیت موضوع صیانت از محیط‌زیست و طبیعت را مورد توجه قرار دهد، یادآور شد: کارگروهی و جمعی بهترین راه پیشبرد برنامه‌های زیست محیطی است و دانش‌آموزان عضو تشکلات دانش‌آموزی باید اهمیت موضوع درخت و درختکاری و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست را به خوبی درک کنند و بدانند که از این موهبت الهی باید به بهترین شکل ممکن نگهداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار