آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - اولین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان خراسان رضوی با حضور دانش آموزان پسر رشته های آوایی گروه یک و کل دانش آموزان پسر منتخب گروه دو استان در اردوگاه فرهنگی و تربیتی ثامن الحجج مشهد آغاز شد.

کد مطلب: ۸۹۹۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات اظهارکرد: شما همه دانش آموزان قرآنی هستید و در قرآن خیلی از احسان و نیکو کاری خوانده اید. سوال این است چقدر از دوستانتان را به این مسیر دعوت کردید؟
وی افزود: امسال سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز رو برگزار کردیم ما دانش آموزان استان را گروه بندی کردیم. و دلیل ان در وهله اول متنعم شدن دامنه وسیعتری از دانش آموزان از سفره قرآن است. البته برخی از اعتراض کردند که سطح استان در مسابقات کشوری پایین می یاید. باید بگوییم ما با همین شرایط در سال گذشته رتبه اول کشور را کسب کردیم.
وی با اشاره با اجرای حفظ جزی سی قرآن در مدارس استان گفت: دویست و پنجاه هزار دانش آموز در این برنامه جذب کردند که بخش قابل توجه جذب در این برنامه به دلیل دعوت دانش آموزان از دوستانشان بوده است.
وی گفت: یکی از جاهایی که انسان به آرامش می رسد این است که چند نفر را مثل خود وارد مسیر قرآنی کند. ما در مسابقات تنها به دنبال نتایج کمی نیستیم هدف ما فراگیر کردن فعالیت هایی قرآنی در مدارس است. یک میلیون نفر رشته در مسابقات مدارس شرکت کرده اند و به دنبال حضور یک میلیون نفر در این مسابقات هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار