کنسرت همایون شجریان و پورناظری ها با ارکستر سمفونیک اورنج کانتی

تهران (پانا) - همایون شجریان، تهمورس پورناظری و سهراب پورناظری روز چهارم فروردین (24 مارس 2019) با ارکستر سمفونیک اورنج کانتی (لس آنجلس) به رهبری کارل سنت کلر به صحنه می‌روند.

کد مطلب: ۸۹۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کنسرت همایون شجریان و پورناظری ها با ارکستر سمفونیک اورنج کانتی

همایون شجریان با اعلام این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از دوسال پیش برای این روز برنامه ریزی شده است. در چند ماه گذشته به دلیل طولانی شدن مدت زمان اخذ ویزا به نظر می آمد که ممکن است این اجرا برگزار نشود، اما هم اکنون کارها انجام گرفته و در تاریخ مذکور خدمتتان خواهیم بود.

به گفته شجریان این گروه کنسرت‌های دیگری نیز برای اجرا در امریکا برنامه‌ریزی کردند که زمان و مکان آن به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است همکاری همایون شجریان با برادران پورناظری از اوایل دهه 90 با آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» آغاز شد. در ادامه تور کنسرت‌های این آلبوم در داخل و خارج ایران مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت. «آرایش غلیظ»، «خداوندان اسرار» و «رگ خواب» نام سه آلبوم بعدی شجریان با آهنگسازی سهراب پورناظری است که با اجراهای زنده در کشورهای مختلف همراه بوده است. طی سال‌های اخیر برادران پورناظری و همایون شجریان اجراهای مشترک بسیاری را برنامه‌ریزی کردند و این گروه سه نفره به عنوان گروهی ثابت در ذهن طرفداران‌شان نقش بسته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار