مدیر آموزش و پرورش اهر عنوان کرد: خوب درس خواندن؛ رسالت دانش آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی

تبریز (پانا) –- مدیر آموزش و پرورش اهر گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان است پس اصلی ترین رسالت دانش آموزان این است که خوب درس بخوانند تا در آینده فرد مفید و ارزشمندی برای جامعه باشند.

کد مطلب: ۸۹۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اهر عنوان کرد: خوب درس خواندن؛ رسالت دانش آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی

قادر رمضان پور در دوره آموزشی اصول خبرنویسی و عکاسی خبری دانش آموزان اهر در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری با بیان این که دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، گفت: در عصر کنونی، همه در دنیای شیشه ای زندگی می کنیم و تمامی حرکات ما توسط رسانه های غیر رسمی رصد می شوند پس باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

وی رسانه ها را ظرفیتی برای اصلاح و ترویج فرهنگ در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: رسانه ها نقش بی بدیل و ممتازی در گسترش فرهنگ در جامعه دارند.

مدیر آموزش و پرورش اهر، به روز بودن، ارسال اخبار لحظه ای و صداقت را از ویژگی های مهم رسانه ها برشمرد و گفت: در عصر حاضر رسانه ای موفق است که اطلاعات را دقیق و سریع انعکاس دهد و با انتشار اخبار موثق بتواند اعتماد عموم جامعه را به خود جلب کند.

رمضان پور خطاب به دانش آموزان گفت: شما آینده سازان کشور هستید و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز خطاب به جوانان است پس اصلی ترین رسالت شما این است که خوب درس بخوانید تا در آینده فرد مفید و ارزشمندی برای جامعه باشید.

وی با بیان این که رسانه ها چشم تیز بین جامعه هستند، گفت: هر خبرنگاری که سطح دانش و اطلاعات کافی داشته باشد و بتواند از تکنولوژی روز در حرفه خود استفاده کند در جامعه تاثیر گذاری زیادی خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش اهر ادامه داد: رسالت رسانه ها ارزشمند است و می توانند سبب پیشرفت و توسعه جامعه باشند پس باید بدون توجه به حزب و مسایل سیاسی، عملکرد خوب دستگاه ها را تبیین کنند و از نقاط ضعف انتقاد کنند تا دستگاه های ربط، نواقصات را مترفع کنند.

رمضان پور افزود: کشورهای پیشرفته، رسانه قوی و پیشرفته دارند برای این که رسانه قوی مسئولان را به چالش می کشد تا عملکرد خود را بهبود بخشند.

دوره آموزشی اصول خبرنویسی و عکاسی برای 66 نفر از دانش آموزان مستعد و علا قمند به حرفه خبرنگاری به همت خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی و با حضور و تدریس بیتا غضنفر اقدم سرپرست خبرگزاری پانا استان، لیلا موثق کارشناس خبرگزاری پانا استان و مسعود سپهری نیا عکاس پانا و صدا و سیما استان در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار