صیدلو: اگر لذت انفاق را بچشیم آرزو می‌کنیم تمام زندگیمان را در راه خدا انفاق کنیم

شهرقدس (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و امام جمعه شهرقدس و مسولان استانی مراسم جشن نیکوکاری در آموزشگاه دخترانه کوثر شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: اگر لذت انفاق را بچشیم آرزو می‌کنیم تمام زندگیمان را در راه خدا  انفاق کنیم

محمد صیدلو مدیرکل آمورش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تقدیر از حضور و مشارکت مسئولین و دانش آموزان در این برنامه معنو با اشاره به آیه《لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبوا》که خدای متعال می‌فرماید انسان مزه خوبی را نمی‌چشد مگر اینکه از چیزهایی که دوست دارد ببخشد، گفت: ما با دست کشیدن از آنچه که دوست داریم و هدیه دادن آن به دیگری که نمی‌تواند آن امکانات را داشته باشد لذت انفاق را خواهیم چشید، کما اینکه بعضی از انسانها آنقدر عظمت انفاق را درک کرده‌اند که همه اموالشان را وقف می‌کنند، به عنوان مثال ما خَیری داریم که بیش از ۱۱۰ مدرسه ساخته است و تمام زندگی خود را وقف این عمل خداپسندانه کرده است.

او گفت: امروز هدف ما از این امر خدا پسندانه علاوه بر کمک به کسانی که در شرایط سخت اقتصادی دچار مشکلات هستند، قصد داریم تمرین کنیم که نسبت به همسایه، فامیل، دوستان و همشهریان و هم وطنان خود احساس مسئولیت داشته باشیم.

این مقام مسئول در خاتمه گفت: امیدوارم که تمام کودکانی که در این کشور هستند بدون مشکلات بتوانند تحصیل کنند و برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

مراسم جشن نیکوکاری با شعار《عیدی برای همه》در بیش از ۳ هزار مدرسه شهرستان‌های استان تهران برگزار شده است.

/خبرنگار:معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار