استاندار کردستان: هیچ کار ماندگاری برای شهدا انجام نداده‌ایم

سنندج(پانا)-استاندار کردستان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، گفت: هیچ کار ماندگاری برای شهدا انجام نداده ایم، کارهای انجام شده کلیشه ای بوده و فراموش می شود.

کد مطلب: ۸۹۹۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: هیچ کار ماندگاری برای شهدا انجام نداده‌ایم

بهمن مرادنیا استاندار کردستان اظهار داشت: چاپ کتاب و نامگذاری کوچه ها به نام شهدا اقدامات خوبی است اما باید اقدامی کلی و ماندگار مانند ساخت موزه صورت گیرد که محلی برای یادآوری هم باشد.
وی افزود: در طول سال کارهای زیادی از سوی دستگاه های مختلف استان انجام می شود که زودگذر و آنی هستند، باید برنامه های محدود و بدون پراکنده کاری ولی خاص و تاثیرگذار داشته باشیم.
مرادنیا در ادامه بر لزوم توجه و حفظ حرمت و منزلت جانبازان، آزادگان و ایثارگران نیز تاکید کرد و افزود: این عزیزان، شهدای زنده هستند و باید قدر آنها را بدانیم و توجه شایسته ای به آنان داسته باشیم.
استاندار کردستان در این جلسه که به منظور هماهنگی برنامه های ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید برگذار شد، تاکید کرد: گرامیداشت شهدا نباید منوط به یک روز خاص باشد بلکه در طول سال باید برنامه های متعدد داشته باشیم و از خانواده های آنان نیز دیدار و سرکشی کنیم.
وی یادآور شد: همه دستگاه های استان موظف هستند در آستانه سال نو از خانواده شهدای مجموعه خود سرکشی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار