شرط موفقیت در ساحت های سند تحول بنیادین استفاده و تسلط بر ابزار هنر است

خرم آباد(پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:هنر ابزاری برای تحقق ساحت‌های سند تحول بنیادین و شرط موفقیت در سایر زمینه های دیگر تسلط بر ابزار هنر است .

کد مطلب: ۸۹۹۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شرط موفقیت در ساحت  های سند تحول بنیادین  استفاده و تسلط بر ابزار هنر است

علیرضا کاظمی در جریان بازدید از کانون ادب ناحیه یک شهرستان خرم آباد ضمن تقدیر از مدیر کل سخت کوش و پرتلاش آموزش و پرورش لرستان و معاونین وی که با انگیزه و خلاقیت کار میکنند گفت : اگر اتفاق مطلوبی رخ میدهد پشت آن یک حمایت سیستمی است که ما امروز در بازدید از کانون ادب خرم آباد شاهد آن بودیم .
وی با تقدیر از مدیر جوان کانون ادب وی را فردی با انگیزه دانست که نگاه خلاقانه و فرهنگی به موضوع کانون فرهنگی هنری دارد و توانسته است گنجینه با ارزشی از هنرمندان را در این مجموعه گرد آورد .

کاظمی افزود:این مجموعه می‌تواند الگوی موفقی برای کل کشور باشد و با توجه به افق و چشم انداز ترسیم شده به یک کانون ماندگار تبدیل شود چرا که امروز شاهد روح زندگی و نشاط در این فضای فرسوده و قدیمی بودیم .
وی با اشاره به سند تحول بنیادین به تحقق حیات طیبه اشاره کرد و گفت :نقش هنر در این زمینه بسیار پررنگ است و ساحت هنر حاکم بر همه ساحتها و ابزاری برای تحقق همه ساحت های دیگر است .
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، هنر را یک ساحت بنیادی برای تعلیم و تربیت عنوان کرد و کانون فرهنگی ، هنری را به عنوان یک مرکز توسعه ،بسط و نشر هنر و زیبایی شناسی معرفی کرد .
کاظمی با تاکید بر اینکه لازم است نگاه ما به مقوله فرهنگ و هنر نگاهی مولد و تامیین کننده زیر ساختهای کشور باشد گفت : استان لرستان با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که دارد می‌تواند در مقوله فرهنگ و هنر کشور را تغذیه کند .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیزضمن تقدیر از حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و دکتر یزدان پناه ، گفت: به وجود هنرمندان بزرگی که در این مکان جمع شده اند می‌بالیم .

رضا زینی وند مقدم ظرفیت هنری لرستان را بی‌نظیر خواند و گفت: حوزه هنری لرستان جزء ۱۰ استان برتر کشور است و لازم است نگاه توسعه به هر جامعه با لحاظ کردن فرهنگ و هنر باشد که لرستان در این زمینه بسیارغنی است .
در پایان جلسه ،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نوسازی، تعمیر و گسترش کانون ادب ناحیه یک خرم آباد قول مساعد داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار