افتتاح نهمین جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان در فریمان

فریمان (پانا) - با حضورمدیرآموزش و پرورش فریمان ورئیس اداره آموزش ابتدایی دوره ی اول اداره کل نهمین جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

نهمین جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان با حضور احمد برزخی فریمانی مدیرآموزش و پرورش،آقایی رئیس اداره آموزش ابتدایی و پیش دبستانی اداره کل،معاون آموزشی و کارشناسان ومدیران مدارس شهرستان فریمان در محل دبستان شهید هاشمی افتتاح شد و مسئولین از این نمایشگاه بازدید کردند.

مصطفی شاملوئیان کارشناس تکنولوژی وگروههای آموزشی در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از برگزاری نهمین جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان شکوفایی استعدادهای علمی دانش آموزان در قالب اجرای پروژه های علمی وپرورش روحیه خلاقانه وخودباوری تقویت روحیه پژوهشگری در دانش آموزان است.

وی در ادامه گفت: نمایشگاه جابربن حیان در تاریخ های 23و24 بهمن ماه نودوهفت در مدارس بصورت درون مدرسه ای برگزار که آثار برتر این مدارس در قالب 450 اثر در سایت ثبت شده که در نهایت 270 اثر به نمایشگاه مرکزی شهرستان که در موضوعات تحقیق،آزمایش علمی،جمع آوری و طبقه بندی،طراحی وساخت،مدل ونمایش علمی تهیه شده است راه پیدا کردند که به مدت دور روز در دبستان دخترانه شهید هاسمی دایر می باشد و مدارس میتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار