تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش فریمان

فریمان (پانا) - با حضور مدیرآموزش و پرورش ومعاون پرروشی آموزش و پرورش فریمان از معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش فریمان تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

جلسه تجلیل از معاونین ومربیان پرورشی آموزش و پرورش فریمان در روز سه شنبه 14 اسفند در محل سالن اجتماعات آشپزخانه مرکزی آموزش و پرورش برگزار شد.

احمد برزخی فریمانی مدیرآموزش و پرورش فریمان در این مراسم ضمن تجلیل از تلاشها وایثارگریهای معاونین ومربیان پرورشی در زمینه فعالیتهای این حوزه درمدارس خاطر نشان کرد:مناسبت نام گذاری هشتم اسفندماه به خاطر دو چهره ماندگار انقلاب اسلامی ایران شهیدان رجایی وباهنر است.که نه تنها مایه افتخار آموزش و پرورش هستند بلکه مایه افتخار انقلاب اسلامی ایران نیز هستند .

وی سپس در ادامه فعالیتهای معاونین ومربیان پرورشی را مهم برشمرد وافزود حوزه پرورشی شهرستان فریمان در برنامه ها وفعالیتهای سطح استانی در ردیف شهرستان های برتر است وشما باید نسبت به فعالیت های خود ناامید نشوید وتا می توانید این فعالیتها را گسترش و اطلاع رسانی کنید ونسبت به این فعالیتها که خیلی مهم هست بی توجه نباشید ودر تمامی جلسات دیگران را نسبت به برنامه های خود آگاه کنید.

در این مراسم دانش آموزان برنامه های شاد ومفرحی را در گروه های هم نوازی و سرود اجرا کردند ودر پایان به معاونین ومربیان پرورشی لوح تقدیری اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار