مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر خبر داد:

اعزام 9 نفر از دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهرستان بوشهر جهت شرکت در کنفرانس جهانی ریاضیات

بوشهر(پانا)_ مرتضی روان دوست گفت: 9 نفر از دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهرستان بوشهر در سه گروه 3 نفره جهت شرکت در کنفرانس جهانی ریاضیات ( EUROMATH ) اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 9 نفر از دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهرستان بوشهر جهت شرکت در کنفرانس جهانی ریاضیات

مرتضی روان دوست بیان داشت: 9 نفر از دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهرستان بوشهر در سه گروه 3 نفره جهت شرکت در کنفرانس جهانی ریاضیات ( EUROMATH ) اعزام خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر افزود: این کنفرانس شامل چندین کارگاه آموزشی و جلسات متعدد است. دانش آموزان تشویق می شوند که کارها یا پروژه های مربوط به ریاضیات را در موضوعات کاربرد ریاضیات در صنعت،کاربرد ریاضیات در هنر، کاربرد ریاضیات در موسیقی، ریاضیات و اقتصاد ریاضیات و فضا و.... اما نه محدود به آنها ارائه دهند.

وی با بیان این که روند آماده سازی دانش آموزان از هفتم شهریور ماه 97 شروع شده، در مورد روند آماده سازی گفت: هجده جلسه ی کارگاهی یک و نیم ساعته از تاریخ هفتم شهریور ماه 97 تا جمعه هیجدهم آبان ماه 97 با حضور سه گروه سه نفره و ارائه های کنفرانسی با سخنرانی های دانش آموزان عزیز و دونفر استاد راهنما برگزار شده و گروه ها تحت عناوین ادبیات و موسیقی و حمل ونقل کار خود را شروع کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: پروسه ی آماده سازی پروپوزال ها توسط اساتید راهنما از اواخر شهریور ماه پس از گردآوری منابع و اطلاعات توسط دانش اموزان شروع و از ششم مهرماه به منظور آماده سازی طرح های اولیه به صورت غیر حضوری و بی وقفه تا پایان مهرماه پروسه ی آماده سازی پروپزال با مشاوره و راهنمایی از افراد داخلی و خارجی خصوصا در زمینه های ادبیات و موسیقی انجام شد.

روان دوست خاطر نشان کرد: چهار چکیده برای کمیته ی پژوهش کنفرانس جهانی قبرس ارسال گردید که خوشبختانه هر چهار پروپزال مورد پذیرش کمیته ی داوران واقع شد.

وی بیان داشت: چهار مقاله ی ده صفحه ای با رعایت استاندارهای مقاله نویسی و تمپلت خاص کنفرانس مرتبط با رویکرد های طرح های دانش آموزان تنظیم گردید و همزمان مقاله نویسی و نحوه ی استفاده از برنامه ی نر م افزاری متلب در کارهای مرتبط با مقاله آموزش داده شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ضمن تشکر از مدیر، دبیران ریاضی و اساتید مشاور خاطر نشان کرد: با توجه به پذیرش مقالات دانش آموزان در کنفرانس جهانی قبرس، شانس کسب مقام در جشنواره ی خوارزمی بسیار زیاد است و با تغییراتی که در کارها خواهیم داد به این مهم نائل خواهیم شد.

گفتنی است این دانش آموزان در حال آماده سازی برای شرکت در کنفرانس داخلی دانشگاه شهید چمران اهواز هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار