رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

وزیر آموزش و پرورش به شهرستان عسلویه استان بوشهر سفر می‌کند

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر از سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان عسلویه استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش به شهرستان عسلویه استان بوشهر سفر می‌کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، مجید اجرایی با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان عسلویه استان بوشهر اظهار داشت: سیدمحمد بطحایی برای حضور در گردهمایی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان های جنوبی (عسلویه، جم، کنگان، دیر) استان بوشهر به شهرستان عسلویه سفر خواهد کرد.

اجرایی ادامه داد: نشست تصمیم گیری درباره مصوبات سفر و بازدید از حوزه امتحانی کلاس های طرح نخبه پروری از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در استان به بوشهر است.

وی با اشاره به سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان عسلویه استان بوشهر خاطرنشان کرد: با اعلام مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی، سیدمحمد بطحایی روز جمعه 17 اسفند 97 وارد عسلویه استان بوشهر می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: استاندار بوشهر و نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی وی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

اجرایی اضافه کرد: در این گردهمایی علاوه بر تقدیر از مدیران عامل پتروشیمی هایی که در امر مدرسه سازی نقش آفرین بوده اند، نمایندگان مدیران و فرهنگیان چهار شهرستان جنوبی نیز به ارائه دیدگاه ها و مطالبات خود می پردازند و همچنین مسوولان استانی نیز به ارائه دیدگاه ها و بیان مشکلات در حوزه این چهار شهرستان خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار