نشست تخصصی مجریان استانی طرح ماد دربجنورد

بجنورد(پانا)- نشست تخصصی مجریان استانی طرح ماد ( مشارکت اجتماعی دانش آموزان ) با حضور دکتر هاجر پاک دین معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی مجریان استانی طرح ماد دربجنورد

کارشناس مسئول پیگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی نیز در این نشست تخصصی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات همه مجریان برگزاری این طرح در سطح استان اظهار داشت:در جلسات پایانی این طرح مدیران مدارس مجری با برگزاری اختتامیه در قالب جشنواره و جلسه مشترک با مسئولان شهرستان در رابطه با موضوع حمایت یابی، از ظرفیت های آنان به عنوان حامیان معنوی و مالی استفاده نمایند.

معصومه فلاح افزود:در پایان اجرای این طرح مجریان محترم از هر کلاس کارگاهی یک پروژه عالی را که نیازمند به حمایت یابی است را به مرکز استان ارسال نمایند.

فرشته رحمتی دکترای روانشناسی تربیتی در این نشست تخصصی گفت:دانش آموزان شرکت کننده در این طرح کار گروهی و جمعی را یاد می گیرند.

وی افزود: این طرح با توجه به کمبود امکانات، نسبت به سال گذشته به خوبی اجرا شده است و برای ادامه کار، نیازمند همکاری دوچندان مدیران را می طلبد.

طولان رستمی نژاد یکی دیگر از مدرسان اجرای این طرح در استان خراسان شمالی نیز گفت: طرح مشارکت های اجتماعی دانش آموزان یک طرح دانش آموز محور است و موجب شناسایی به موقع آسیب ها و واکسینه شدن دانش آموزان در برابر آن و همچنین بالا رفتن سطح مشارکت و اعتماد به نفس دانش آموزان می شود.

در پایان این نشست مجریان برگزاری این طرح نقاط قوت و ضعف آن را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

لازم به یادآوری می باشد که این طرح در قالب 11 جلسه کارگاهی ویژه دانش آموزان پایه هشتم متوسطه دوره اول و در مدارس منتخب در سطح استان ( شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج، گرمه و مانه سملقان ) تا پایان اسفندماه سال جاری برگزار و در پایان جمع بندی فعالیت ها به صورت یک پروژه (روزنامه دیواری) توسط دانش آموزان در آیین اختتامیه ارائه خواهد شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار