لک در گفت‌وگو با پانا:

فینال لیگ برتر فوتسال بدون هوادار برگزار می‌شود و دنیا به ما می‌خندد

تبریز(پانا)- رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مدعی شد که محرومیت هواداران تیمش برای دیدار فینال باید بخشیده شود.

کد مطلب: ۸۹۹۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فینال لیگ برتر فوتسال بدون هوادار برگزار می‌شود و دنیا به ما می‌خندد

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از تبریز، درباره دیدار برگشت لیگ برتر فوتسال بین دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان، اظهار داشت: بازی سختی است. بازیکنان ما در دیدار رفت در خیلی از دقایق بهتر از تیم مس سونگون بودند و موقعیت‌هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند.

وی افزود: بازیکنان ما در تبریز تحت تاثیر تماشاگران حاضر در سالن قرار نگرفتند و این اتفاق ممکن است در اصفهان برای بازیکنان مس سونگون هم رخ بدهد. به همین خاطر است که می‌گویم در بازی برگشت بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم که روز پنجشنبه بتوانیم با برتری مقابل مس سونگون، عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را از آن خودمان بکنیم. به هر حال ما برای جایگاه کنونی‌مان زحمات زیادی کشیده‌ایم و می‌خواهیم نتیجه این تلاش‌ها را ببینیم.

رضا لک در پایان صحبت‌هایش راجع‌ به احتمال برگزاری دیدار اصفهان بدون حضور تماشاگران، گفت: محرومیت هواداران ما باید بخشیده شود. سلیمانی خودش چنین مسئله‌ای را ایجاد کرده و خودش هم برود و آن را درست کند. مگر می‌شود فینال مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود؟ اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، دنیا به ما می‌‎خندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار